در مسابقات جودو پنج جانبه استهبان

بانوان هرمزگانی مدال های رنگارنگ کسب کردند



بانوان جودوکار هرمزگان در مسابقات پنج جانبه استهبان شرکت کردند.

 


به گزارش صبح ساحل، مسابقات پنج جانبه جودو  با حضور تیم هایی از استان های فارس، هرمزگان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و کرمان به میزبانی استهبان برگزار شد.  تیم هرمزگان با ۲۷  جودوکار در تمام رده ها شرکت کردند و موفق شدند در رده سنی خردسالان توسط  آنیسا ملائی در وزن  ۲۸-  کیلوگرم سوم، پرنیا خاک در وزن ۳۴-  کیلو گرم دوم و الیا جلیلیان در وزن ۵۷ - کیلوگرم سوم شدند.
در رده سنی نونهالان یکتا محمدی در وزن  ۳۴- کیلوگرم اول شد.  زهره ناصری در وزن  ۶۳ - کیلوگرم در مکان دوم ایستاد. در رده سنی نوجوانان آیسل علیپور در وزن  ۴۴-
، فردوس پیاب در وزن  ۴۸- ، زهرا کشاورزی در وزن  ۶۳-کیلوگرم ، غزال آهوزرین در وزن  ۶۳+ کیلوگرم،  نازنین زهرا خندستان در وزن  ۷۰-  کیلوگرم ، ابتسام شادکامی در وزن ۷۰+ کیلوگرم سوم شدند و نازنین چشم بشر در وزن ۷۰+ کیلوگرم در مکان دوم قرار گرفت. در رده سنی جوانان زهرا خلیفه در وزن  ۵۷- کیلوگرم و  سیده یاسمن ابوطالبی در وزن ۵۷- کیلوگرم سوم شدند.
در رده سنی بزرگسالان، محدثه دهقانی در وزن  ۴۴- و انیس نوروزی در وزن ۷۰+ کیلوگرم سوم شدند. مربیگری و سرپرستی تیم هرمزگان را  سیدی پور و زارعی بر عهده داشتند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها