حسن زرنگار بندری

نامی ماندگار در پست دروازه بانی فوتبال هرمزگان



هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال شهرستان بندرعباس یادواره شهدای مدافع سلامت ، به پاس یک عمر تلاش صادقانه در جهت اعتلای نام فوتبال بندرعباس به نام حسن زرنگار بندری یکی از ماندگارترین چهره های فوتبال استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس، نام گذاری شد‌.
به گزارش صبح ساحل، حسن زرنگار  در هجدهمین روز از بهار هزار و سیصد و چهل یک در یکی از قدیمی ترین محلات  شهر بندرعباس به نام پشت شهر و در یک خانواده کاملا فوتبالی  دیده به جهان گشود.
حسن ، فوتبالش را از تیم محله اش ، ساحل آغاز کرد در اندک چشم بر هم زدن آنچنان درخشید که هر باشگاهی آرزوی داشتنش را داشت. مسعود ، کاوه و جبل بر دیگر تیم هایی بودند که قفس توری خود را به عقاب هرمزگان سپردند تا خیالی آسوده را برایشان رقم بزند.
حسن زرنگار بندری نام ماندگار در پست دروازه‌بانی فوتبال هرمزگان است. او سال ها دروازه بان اول تیم‌های منتخب رده های سنی پایه تا بزرگسالان بود که در نسل طلایی فوتبال هرمزگان درخشیدند. 
پس از دوران بازیگری وارد عرصه مربیگری شد و مجددا این حرفه را هم از باشگاه ساحل ، تیم محله زادگاهش شروع کرد.  بعد از آن جبل بر را از لیگ دسته دوم استان تا لیگ برتر استان و جام حذفی هدایت کرد.  با توجه به پست تخصصی خود ، مدارک مربیگری دروازبانی خود را با پشت سر نهادن دوره های مختلف به دست آورد و وارد چرخه مربیگری دروازه‌بانی شد. آلومینیوم هرمزگان ، البدر بندر‌کنگ و شهرداری بندرعباس از جمله تیم‌های هستند  که حسن زرنگار بندری به عنوان مربی تخصصی دروازبانی ، شاگردان بسیاری را تربیت کرده است. 
 زرنگار دارای چهار فرزند است که دو پسر و دو دختر هستند که  دو پسر ایشان هر دو ورزشکار و راه پدر را در دروازه بانی ادامه می دهند.
 
 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها