کونگ فو قهرمانی نوجوانان کشور

هرمزگان جام اخلاق را از آن خودش کرد



زنجان قهرمان مسابقات کونگ فو قهرمانی نوجوانان کشور شد.

  

به گزارش صبح ساحل،  رئيس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان گفت: مسابقات کونگ فو قهرمانی نوجوانان قهرمانی کشور  به میزبانی استان هرمزگان در شهرستان رودان برگزار شد و با قهرمانی تیم زنجان به پایان  رسید.فاضل نعمانی اظهار کرد: در این مسابقات تیم زنجان با کسب ۲۶ امتیاز اول شد.  تیم فارس با کسب ۲۴ امتیاز به مقام دومی دست یافت و تیم خراسان رضوی  با کسب ۱۴ امتیاز به مقام سومی بسنده کرد.

وی  با بیان این که این رقابت ها با شرکت ۱۷ استان کشور و در قالب ۱۸ تیم به مدت دو روز در رودان برگزار شد گفت: در این مسابقات که انتخابی تیم ملی نیز به شمار می رفت  ۹۸ فایتر در ۷ وزن به صورت نیمه آزاد با یکدیگر به رقابت پردختند.در این مسابقات و در وزن منفی ۳۸ کیلوگرم محمد صدرا علوی از زنجان اول شد.  سجاد ایراندوست از خراسان رضوی به مقام دومی رسید و امیر علی منفرد از فارس و محمد صدرا باجولی از اصفهان مشترکا عنوان سومی را به دست آوردند.در وزن منفی ۴۱ کیلوگرم  غلامرضا فرهادی ازفارس و کامیار شعبان نژاد از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و مرتضی پور حسینی  از یزد و بردیا عرفانی نیا از زنجان مشترکا عنوان سومی را کسب کردند.

در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم سید طاها میرزایی از فارس اول شد. مهرداد فتحی از اصفهان عنوان دومی را کسب کرد و محمد منگلی از یزد به همراه دانیال شیرازی از تهران مشترکا مقام سومی را به خود اختصاص دادند.

در وزن منفی ۴۷ کیلوگرم امیر محمد افچنگی از خراسان رضوی و سپهر همت یار از فارس به ترتیب اول و دوم شدند و پرهام حسنی از زنجان به همراه  ماهان ساجدی از خراسان شمالی مشترکا مقام سومی را کسب کردند.در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم امیر عباس قنبری از بوشهر اول شد.  بنیامین رستمی از گیلان عنوان دومی را کسب کرد و مهدی شیخ امین از یزد و علیرضا رضائیان از زنجان مشترکا سوم شدند.در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم حسین صادقیان از تهران اول شد.‌ ابوالفضل محمودی از کرمان دوم  و نیما اجاقلو از زنجان و سید محمد طاها حسینی نسب از خراسان رضوی عنوان سومی مشترک  را کسب کردند.در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم محمد طاها توکلی نیا از زنجان عنوان قهرمانی را به دست آورد.

ابوالفضل روضه خوانی از اصفهان دوم شد و آدریان اصلی نسب از فارس  به همراه علی ابراهیمی از بوشهر مشترکا عنوان سومی را به دست آوردند. تیم هرمزگان جام اخلاق این دوره  از مسابقات را کسب کرد. مراسم پایانی این رقابت ها با حضور دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور، مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، رئيس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان، رئيس کمیته داوران فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، ناظر فدراسیون کونگ فو و کمیته مسابقات فدراسیون کونگ فو برگزار شد و از تیم های برتر تجلیل شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها