کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۸۷ میلیارد ریال در هرمزگان/ ۹۳ خودرو شوتی توقیف شد



فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان شانزدهمین طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز اجرا و 487 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار داشت: مأموران انتظامی استان طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با خودروهای شوتی و شناسایی محل های سوخت  را به مدت 72 ساعت در استان اجرایی نمودند.
 
وی افزود: مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی های مقطعی و کنترل محورهای فرعی استان، 93دستگاه خودروی شوتی و حامل قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در اجرای این طرح انواع کالا شامل دو دستگاه خودرو لوکس، دو دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق،  یک تن فرآورده شیلاتی ، مقدار 437 هزار لیتر سوخت قاچاق، تعداد ۹۶ راس احشام ، یکدستگاه جرثقیل ،  ۹ عدد لوازم کوهنوردی ، یکدستگاه صنعتی برش چوب ، تعداد ۸ هزار و ۲۴۴ بطری نوشیدنی خارجی ، تعداد ۱۲حلقه لاستیک و یک دستگاه یخچال  قاچاق کشف شد، بیان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه را 487میلیارد ریال برآورد کرده اند.
 
سردار جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه و ارسال به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این فرماندهی بوده که با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه‌ روز محورهای مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها