آنچلوتی:

با پای پیاده به عربستان می‌روم!



کارلو انچلوتی به شوخی گفت اگر به او قرارداد 500 میلیون یورویی از عربستان پیشنهاد شود، با پای پیاده به این کشور خواهد رفت.

      

رئال مادرید که روی دور پیروزی است، فردا در یکی از بازی‌های دشوار فصل خود باید به بنیتو ویامارین برود (18.45 تهران) و برابر بتیس قرار بگیرد. رئال مادرید صدرنشین است و در صورت پیروزی با توجه به در پیش بودن بازی دشوار خیرونا برابر بارسا، می‌تواند فاصله با خیرونا را بیشتر کند.

1961765

آنچلوتی در مورد بازی فردا گفت: «بازی سختی است، زیرا بتیس خوب کار می‌کند. هدف ما این است که به این روند بردها ادامه دهیم. بازی سختی است، اما ما می‌خواهیم پیروز شویم و برای این مهم باید بهترین بازی ممکن را انجام دهیم.»

550 میلیون یورو برای رفتن به عربستان (مثل جان رحم، ستاره گلف اسپانیایی): «با پای پیاده می‌روم و نیازی به پرواز ندارم. البته که شوخی بود ولی دنیا در حال تغییر است و بیشتر نیز تغییر خواهد کرد. برای من پول مهم نیست و اهدافی دیگر دارم. البته من متخصص گلف نیستم، اما جان رحم شایسته این قرارداد بزرگ است.»

کدام سوال را ترجیح می‌دهید، از امباپه یا آینده‌تان؟ «سوال را اشتباه پرسیدی، هیچکدام.»

آیا از عربستان با شما تماس گرفته‌اند؟ «خیر، آنها با من تماس نگرفته‌اند و من در زمان حال زندگی می‌کنم. گفتم که من ایده دیگری دارم و پول برایم مهم نیست. من هرگز به پول توجه نکرده‌ام، زیرا در خانواده‌ای بزرگ شده‌ام که در آن پول مهم نبود. من به اندازه کافی پول دارم و مهم این است که احساس خوبی داشته باشم.»

1959350

وضعیت لونین و کپا: «کپا بازگشته و خوشبختانه الان ما دو دروازه‌بان قابل اعتماد داریم. برای بازی فردا خواهیم دید کدام یک درون دروازه قرار می‌گیرد. لونین در این چند بازی اخیر خیلی خوب کار کرد و تصمیم فردا در بازی‌های بعدی نیز اجرایی می‌شود.»

ایسکو برابر رئال: «من بازی‌های ایسکو را دیده‌ام و او خیلی خوب کار می‌کند. برای ایسکو بسیار خوشحالم. او فردا یکی از بازیکنانی است که باید به خوبی کنترلش کنیم.

وضعیت بلینگام: «او برای مراقبت از مچ پایش کارهایی را در باشگاه انجام داده است. در مورد شانه او نیز باید مراقبت‌های خاصی را انجام دهد و البته هر روز که می‌گذرد بهتر می‌شود. در حال حاضر جراحی او منتفی است زیرا حس بهتری نسبت به قبل دارد.»

زمان بازگشت آردا گولر: «گولر در مراحل پایانی ریکاوری است. هفته آینده او با شدت بالا تمرینات شروع خواهد کرد و برای آخرین بازی‌های سال یا شروع سال آینده آماده خواهد شد. من با همه بازیکنان مصدوم صحبت می‌کنم و شرایطشان را زیر نظر دارم.»

وضعیت کلی مصدومان: «کورتوا و میلیتائو به خوبی در حال بهبودی هستند. شوآمنی به بازگشت نزدیک است و برای کاماوینگا و وینیسیوس باید تا سال آینده صبر کنیم.»

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها