لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور

سه بازی سه پیروزی برای بانوان هرمزگانی


نویسنده: بتول جهانگیری

تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان در هفته سوم میزبان مبلمان کلاسیک مشهد بود و در یک بازی برتر با نتیجه ۶ بر۴ حریف خودرا شکست داد.

     

به گزارش صبح ساحل، در این دیدار  که در سالن فجر بندرعباس برگزار شد  شاگردان کلثوم دارا در تیم فولاد هرمزگان در یک بازی هجومی موفق شدند با گل های فریده رهی سه گل، فاطمه ارزیاب ۲ گل و مهسا عرب حریف مشهدی خود را شکست دهند وسه امتیاز این بازی را در پرونده خود ثبت کند.

 تیم فولاد هرمزگان در هفته چهارم با تیم رودگر نوشهر در سالن فجر بندرعباس دیدار خواهد کرد. فولاد هرمزگان با این پیروزی و کسب ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان قرار دارد.

 تیم نفت امیدیه و مس کرمان هم ۹ امتیازی هستند و به دلیل تفاضل گل دوم و سوم هستند. مبلمان کلاسیک مشهد با چهار امتیاز چهارم، زاگرس تهران با سه امتیاز پنجم، رودگر نوشهر با یک امتیاز ششم و تیم های گلبرگ تاکستان و آوا آباندخت البرز بدون امتیاز هفتم و هشتم هستند.

  لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با حضور هشت تیم زاگرس تهران، نفت امیدیه، مس کرمان، مبلمان کلاسیک مشهد، آوا آباندخت البرز، گلبرگ تاکستان ، رودگر نوشهر و فولاد هرمزگان به صورت رفت برگشت  در حال برگزاری است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها