شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک فول‌آپشن اعلام شد



در بخش‌نامه شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک فول‌آپشن، این خودرو با دو روش پیش‌فروش و فروش فوری در اختیار متقاضیان قرار دارد.

دیجیاتو نوشت: یک روز بعد از اعلام مشخصات و امکانات دنا پلاس اتوماتیک فول‌آپشن، ایران‌خودرو شرایط فروش این خودرو را نیز منتشر کرد. در بخش‌نامه فروش دنا پلاس اتوماتیک فول‌آپشن، این خودرو با دو روش پیش‌فروش و فروش فوری در اختیار متقاضیان قرار دارد. متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه با موعد تحویل خودرو در زمستان 1402، مشمول این شرایط می‌شوند. ایران‌خودرو برای اطلاع این گروه از مخاطبین، پیامک اطلاع‌رسانی برای آن‌ها ارسال کرده است.

جدول شرایط فروش و پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک فول‌آپشن، آذرماه 1402:

خودرو قیمت رنگ‌های موجود موعد تحویل
دنا پلاس اتوماتیک فول‌آپشن ۶۹۲,۱۶۶,۰۰۰ تومان سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیتانیوم، نقره‌ای و آبی کبود 90 روزه
خودرو پیش پرداخت رنگ‌های موجود موعد تحویل
دنا پلاس اتوماتیک فول آپشن 276,866,700 سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیتانیوم، نقره‌ای و آبی کبود فروردین 1403
242,258,400 اردیبهشت 1403

قیمت دنا پلاس اتوماتیک فول‌آپشن از سوی ایران‌خودرو حدود 692 میلیون تومان اعلام شده است. مشتریان می‌توانند با پرداخت کامل بهای خودرو، دنا پلاس اتوماتیک فول‌آپشن را طی 90 روز کاری تحویل بگیرند. البته شرایط فروش فوری این محصول فاقد سود مشارکت و انصراف است.

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک

ایران‌خودرو امکان خرید دنا پلاس اتوماتیک فول‌آپشن را با روش پیش‌فروش نیز برقرار کرده است. مشتریان می‌توانند با ارائه پیش‌پرداخت 276 یا 242 میلیون تومانی، این خودرو را در فروردین یا اردیبهشت 1403 تحویل بگیرند. رنگ‌‌های قابل انتخاب برای دنا پلاس اتوماتیک فول‌آپشن نیز شامل سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیتانیوم، نقره‌ای و آبی کبود است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک فول‌آپشن به چهار کیسه هوا، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، سیستم پایش فشار و دمای لاستیک‌ها و اخطار کاهش باد و افزایش دمای لاستیک‌ها مجهز است که از الزامات استانداردهای ۸۵‌گانه محسوب می‌شود. از سایر امکانات آن می‌توان به ایموبیلایزر، فرمان قابل تنظیم زاویه‌ای در دو جهت، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس، سامانه قطع سوخت خودکار، برف‌پاک‌کن ژله‌ای و آینه الکتروکرومیک اشاره کرد. این خودرو همانند دیگر تیپ‌های دنا پلاس توربوشارژر، به موتور 1.7 لیتری EF7 توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه حداکثر 150 اسب‌بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها