آغاز گشت مشترک ویژه شب یلدا در قشم



 رییس اداره تعزیرات حکومتی قشم از آغاز گشت های نظارتی مشترک ویژه شب یلدا در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: در این طرح از همه صنوف به ویژه فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی، میوه فروشی ها، آجیل فروشی ها و قنادی ها بازدید می شود.

        

به گزارش صبح ساحل، وحید ترکاشوند روز سه شنبه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا طرح نظارتی گشت های سیار این اداره در شهر قشم به همراه سایر دستگاه های نظارتی به منظور پایش بازار و تشدید نظارت بر تولید و عرضه برخی از اقلام پرمصرف آغاز شده است.

وی ادامه داد: این گشت ها با حضور بازرسانی از شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، اصناف سازمان منطقه آزاد، بازرگانی و نماینده دادستانی به صورت محسوس و نامحسوس از امروز آغاز و تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی قشم توضیح داد: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت در تنظیم بازار و جلوگیری از گرانفروشی در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس انجام می شود.

ترکاشوند با بیان اینکه در اجرای این طرح تاکنون از ۱۵ واحد صنفی بازرسی به عمل آمده و ۴۲ پرونده تخلف با موضوع گرانفروشی و کم فروشی، تقلب در کسب، عدم رعایت دستور العمل بهداشتی و عدم درج قیمت تشکیل شده است، هشدار داد: متخلفان در این شهرستان مرزی مد نظر داشته باشند که در صورت هرگونه تخلف و تشکیل پرونده از طرف دستگاه های نظارتی به اشد مجازات توسط شعب تعزیرات حکومتی محکوم خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری، نظارت و کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفان و سودجویان بازار یلدا به ویژه عرضه میوه و تره بار، مرغ و گوشت، شیرینی و آجیل و نان از اهداف این طرح است، اعلام کرد: قشموندان می‌ توانند هر گونه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و قاچاق کالا را با شماره تلفن ۰۷۶۳۵۲۴۱۲۱۰ یا با سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت مطرح کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها