رئیس هیئت قایقرانی هرمزگان

ساخت پایگاه قهرمانی قایقرانی بندرخمیر نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان دارد



رئیس هیئت قایقرانی هرمزگان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی در از ساخت پایگاه قهرمانی قایقرانی دربندرخمیر بازدید به عمل آورد.


به گزارش صبح ساحل،  آرزو پاسلار، رئیس هیئت قایقرانی استان هرمزگان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی گفت : ساخت پایگاه  قهرمانی قایقرانی در بندرخمیر از سال گذشته آغاز شده است  و برای تکمیل آن نیاز به حمایت و مشارکت همه جانبه مسئولان کشوری و استانی داریم.


رئیس هیئت قایقرانی هرمزگان  در بازدید از ساخت پایگاه قهرمانی قایقرانی در شهرستان بندرخمیر بیان داشت :  این پایگاه با مساحت یک هکتار و زیر بنای ۵۰۰ مترمربع در مجموعه گردشگری حرای بندرخمیر در حال ساخت است و برای این که زودتر تکمیل شود نیاز به حمایت همه جانبه دارد.


وی گفت:  با توجه به اهمیت ساخت این پایگاه در استان هرمزگان تاکید کرد: با ساخت این پایگاه امکان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی در شهر بندرخمیر فراهم می‌شود و نقش مهمی در استعدادیابی جوانان و نوجوانان رشته قایقرانی در استان می شود.


پاسلار با اشاره به این که برای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، تشریح کرد: این پروژه با پیشرفت  ۳۰ درصدی نیازمند اعتبار لازم و حمایت همه جانبه دارد.


وی خاطر نشان کرد: این پروژه ورزشی می‌تواند به عنوان دومین کمپ زمستانی رشته قایقرانی درکشور مطرح شود که دسترسی به آب، اسکان ورزشکاران و  سالن‌های بدنسازی را در  یک مجموعه  درخود داشته باشد.


وی در پایان خواستار مشارکت و حمایت همه جانبه مسئولان کشوری و استانی در این پروژه ورزشی در شهرستان بندرخمیر شد و افزود: اگر این پروژه زودتر به بهره برداری برسد می توانیم در کشف استعدادهای رشته قایقرانی پیشرو باشیم.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها