اطلاعیه اعلام پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت



سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای نتایج آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

 

به گزارش ایسنا، نتایج آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت سال ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش اعلام شد.


در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع می‌رساند داوطلبانی که اسامی آن‌ها در آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت از محل مجوز شماره ۸۰۲۹۶ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ سازمان اداری و استخدامی کشور، به عنوان پذیرفته‌شده آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی اعلام شده، طی هفته‌های آتی جهت انجام تشریفات و استعلامات استخدامی (گزینش، سوءپیشینه، تأییدیه تحصیلی، طب صنعتی و ...) از سوی شرکت محل خدمت با آن‌ها هماهنگی‌های لازم صورت خواهد پذیرفت تا در زمان و مکان تعیین شده به همراه کلیه مدارک مورد نیاز حضور یابند.


لازم است شماره تلفن اعلام شده توسط داوطلب در زمان ثبت‌نام همواره در دسترس باشد، بدیهی است عدم پاسخ‌گویی به شماره تماس اعلامی و یا عدم حضور در مکان و زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و بر این اساس موضوع جذب و استخدام نیز در صنعت نفت کاملاً منتفی خواهد شد.


ضمناً توضیحات ذیل را درخصوص مندرجات کارنامه به اطلاع می‌رساند:


۱- نمره آزمون کتبی: عبارت است از مجموع ۴۰ درصد میانگین نمرات تراز شده دروس آزمون عمومی و ۶۰ درصد نمره تراز شده آزمون تخصصی.


۲- نمره کل مکتسبه: عبارت است از مجموع نمره آزمون کتبی بعلاوه امتیازات قانونی.


۳- نمره ارزیابی تکمیلی: عبارت است از نمره مصاحبه فنی تخصصی و روانشناختی.


۴- نمره کل نهایی: عبارت است از ۳۰ درصد نمره ارزیابی تکمیلی بعلاوه ۷۰ درصد نمره کل مکتسبه آزمون.


۵- بر اساس تبصره بند «ت» ماده یک قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب مجلس شورای اسلامی به تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶، اعطای کلیه امتیازات و تسهیلات این قانون مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه کمتر یا مساوی ۲/۵ باشد.


۶- امتیاز بومی، امتیاز تاهل و فرزند بر اساس تاییدیه مدرک و مستندات مربوطه بوده که در مرحله بررسی مدارک توسط داوطلب ارائه شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها