لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

دریانوردان بندرکنگ در گروه غرب یکه تازی می کند



در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان هفت بازی در دو گروه شرق و غرب برگزار  شد.
به گزارش صبح ساحل، در بازی های هفته  هشتم  لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم های ابومسلم میناب، اتحاد بندر پل، آرش ایلود و دریانوردان بندرکنگ برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.
در دیدارهای گروه غرب، هفده شهریور قشم دو بر یک بازی را به اتحاد بندر پل واگذار کرد. برای هفده شهریور قشم،  محمد تورنگ و برای اتحاد بندرپل هابیل یوسفی دبل کرد.
نیلی پوشان گزیر و ستاره فرامرزان دو دو مساوی شدند. علیرضا شکوهی و حسین فیروزی برای نیلی پوشان و برای ستاره فرامرزان ، یونس آهنین جان و امیرحسین حمزه پور گلزنی کردند.‌ 
آرش ایلود با سه گل یعقوب باشنده ، وحید سعادتمنش و شعیب تیم بهزیستی جناح را از پیش رو برداشت. دریانوردان بندرکنگ سه بر یک جنوب بستک را شکست داد. 
ولید نوری، فواد دهقان و علیرضا درویشی برای دریانوردان بندرکنگ و برای جنوب بستک هم عادل پالزوان گلزنی کرد.
 در دیدارهای گروه شرق ، ابومسلم میناب دو بر یک آراد مهر رودان را برد. سجاد زارعی و محمد زارعی برای ابومسلم میناب و برای آراد مهررودان سجاد کامیابی نژاد گلزنی کردند.‌
 مقاومت بازیاری و میناب جوان یک یک مساوی شدند.‌ سعید پیاپی برای مقاومت بازیاری و ایوب رنجبری برای میناب جوان از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. بازی تیم های اتحاد معدونیه و برخ کوشه قشم برگزار نشد و ملوان بندرعباس هم در هفته هشتم استراحت داشت.
 در پایان بازی های  هفته هشتم در گروه شرق تیم  ملوان بندرعباس با ۱۲ امتیاز  و به دلیل تفاضل گل صدرنشین  است.
 تیم ابومسلم میناب با 12 امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است. میناب جوان با ۱۱ امتیاز در مکان سوم،  تیم های برخ کوشه قشم ، مقاومت بازیاری و  اتحاد معدونیه حاجی آباد با ۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان چهارم   تا ششم قرار گرفته اند و  آراد مهر رودان با ۴ امتیاز هفتم شد.
در‌ جدول رده بندی گروه غرب تیم دریانوردان بندرکنگ با ۲۴ امتیاز صدرنشین است.
 آرش ایلود با ۱۷  امتیاز جایگاه دوم  را به خودش اختصاص داده است.
تیم ستاره فرامرزان با ۱۶  امتیاز در مکان سوم  ایستاد. اتحاد بندرپل با ۱۵  امتیاز چهارم ، نیلی پوشان گزیر با ۱۱ امتیاز پنجم، جنوب بستک با ۵ امتیاز ششم، هفده شهریور قشم با ۴ امتیاز  هفتم و بهزیستی جناح بدون امتیاز در مکان هشتم ایستاده است. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها