۶۵ درصد جایگاه‌ها وارد مدار شدند/ نحوه اطلاع‌ از پمپ بنزین‌های فعال در هرمزگان



مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ۶۵ درصد جایگاه‌ها به صورت آفلاین در مدار هستند و تا دو ساعت آینده تمامی جایگاه‌ها را وارد مدار خواهیم کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، جعفر سالاری نسب با تاکید بر اینکه تیم‌های عملیاتی تا ساعات آینده تمام جایگاه‌ها را به صورت آفلاین وارد مدار می‌کنند و مردم می‌توانند با نرخ آزاد سوخت گیری کنند، گفت: امروز بحث نرخ آزاد حل خواهد شد. یعنی تمامی جایگاه‌ها تا پایان امروز به صورت آفلاین وارد مدار می‌شوند.

وی افزود: تا کنون ۲۷۵۰ جایگاه وارد مدار شدند و تعدادی جایگاه نیز می‌توانند با کارت سوخت فرآیند سوخت گیری را انجام دهند و آمار دقیق این جایگاه‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه تا این لحظه با سرعت عملی که همکاران ما داشتند تعداد زیادی از جایگاه‌ها وارد مدار شدند، تاکید کرد: تا دو ساعت آینده تمامی جایگاه‌ها فعال می‌شوند و به موازات آن جایگاه‌هایی که قابلیت استفاده از کارت سوخت را دارند نیز افزایش می‌یابد.

 

برای اطلاع از آخرین وضعیت جایگاه‌های عرضه سوخت در هرمزگان، بالای صفحه اول سایت اطلاع رسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان به آدرس:
Https://Hormozgan.niopdc.ir را مشاهده کنید.
 
گفتنی است که بسیاری امروز را با خبر هک ۶۰ درصد جایگاه‌های سوخت کشور و اختلال در پمپ بنزین‌ها آغاز کردند. ظاهرا یک گروه هکری صهیونیستی به نام «گنجشک درنده» مسئولیت هک سیستم سوخت رسانی کشور را بر عهده گرفته است. 
  
 
اولین بیانیه گروه هکری گنجشک درنده؛ نخواستیم همه جایگاه‌های سوخت را از کار بیندازیم!

روزنامه جروزالم پست در خبری اعلام کرد گروه هکری گنجشک درنده مسئولیت هک شدن جایگاه های سوخت در سراسر ایران را بر عهده گرفت.

اولین بیانیه گروه هکری گنجشک درنده:

نخواستیم همه جایگاه‌های سوخت را از کار بیندازیم!

 

گنجشک درنده

گروه هکری اسرائیلی "گنجشک درنده" مدعی شد: این حمله سایبری به شیوه‌ای کنترل شده انجام شد تا آسیب احتمالی به خدمات اضطراری انجام نشود.

با وجود اینکه توانایی مختل کردن کامل پمپ‌بنزین‌ها وجود داشت، تعدادی از جایگاه‌ها در سراسر کشور سالم مانده‌اند.

 

هک پمپ بنزین

 

منابع: ایسنا، شرق، جماران

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها