امتحانات نهایی دانش آموزان قشم در دی ماه آغاز شد



مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: امتحانات نهایی دی ماه ۱۴۰۲ دانش آموزان و داوطلبان آزاد و بزرگسال پایه دوازدهم و نوبت نخست متوسط اول و دوم تمامی مدارس این جزیره از امروز (شنبه) به صورت «حضوری» آغاز و چهاردهم دی ماه به پایان می رسد.

به گزارش صبح ساحل، «حسین رنجبر گلشواری»، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم روز شنبه گفت: آزمون نهایی دی ماه به عنوان سابقه تحصیلی منظور نمی شود و برای ایجاد سابقه تحصیلی در آزمون سراسری لازم است دانش آموزان در نوبت خرداد ماه درس مورد نظر خود را انتخاب و در آزمون آن شرکت کنند.

وی ادامه داد: امتحانات نهایی خاص دانش‌ آموزانی است که درس از سال گذشته دارند و امتحانات پایه دوازدهم نیز از امروز شنبه دوم دی ماه آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ دی‌ ماه ادامه دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم توضیح داد: آزمون‌‌های دروس شایستگی های عمومی هنرجویان هنرستان های فحک (فنی و حرفه‌ ای و کار و دانش) نیز به صورت حضوری برگزار می‌ شود.

رنجبر گلشواری اضافه کرد: به تمامی همکاران اعلام شده تا در اولین فرصت در تصحیح برگه های امتحانی این دانش آموزان اقدام کرده تا نسبت به تجزیه و تحلیل نتایج و استفاده از آن برای برگزاری کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه مورد نیاز هر مدرسه اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها