انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه نابینایان؛

فضای آموزشی نابینایان بندرعباس مستقل می‌شود



تفاهم نامه ساخت مدرسه ویژه نابینایان توسط جامعه صیادی هرمزگان با حضور مدیرکل شیلات هرمزگان، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان،معاون صید و بنادر ماهیگیری استان، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات استان،مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی استان و نماینده جامعه‌ صیادی شرق استان هرمزگان منعقد شد.

به گزارش صبح ساحل، «مجید رجبی»، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان گفت: پس از مطالبه همکاران، اولیا و جامعه نابینایان استان مبنی بر ضرورت ساخت مدرسه مستقل نابینایان در مرکز استان این مهم در دستور کار اداره قرار گرفت و پس از رایزنی با اداره کل شیلات هرمزگان و طرح مسئله با پیگیری و همراهی «بارانی»، مدیر کل شیلات هرمزگان و برگزاری جلسه با جامعه صیادی هرمزگان، تفاهم نامه ساخت این مدرسه منعقد شد.

به گفته وی، این مدرسه در تیپ ۶ کلاسه با زیربنای ۲۲۸ متر جهت استفاده ۴۵ دانش آموز نابینا و کم بینای شهر بندرعباس ساخته می‌شود.

رجبی ادامه داد: تا کنون نابینایان شهر بندرعباس در کنار ۱۳۰ دانش آموز کم توان ذهنی در مجتمع آموزشی امید بندرعباس مشغول به تحصیل هستند که این موضوع باعث مشکلات فراوان آموزشی، توانبخشی و تربیتی برای آن‌ها شده که با همت بلند خیرین ان شاءالله این مشکلات حل خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی در پایان از حرکت خیرخواهانه «بارانی»، مدیر کل شیلات هرمزگان و «حاجی زاده»، مدیر عامل جامعه صیادی هرمزگان به خاطر این اقدام بزرگ و همچنین از اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان به خاطر همراهی و برنامه ریزی در خصوص فضا و تجهیزات مدارس استثنایی تقدیر و تشکر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها