آغاز فروش بلیط بازی تیم ملی فوتبال در کیش؛ ۳۰ درصد صندلی‌های ورزشگاه به بانوان اختصاص یافت



آخرین اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از اعزام به بازی‌های جام ملت‌های آسیا در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از اعزام به مسابقات جام ملت‌های آسیا در قطر به مصاف تیم ملی «بورکینافاسو» می‌رود تا در اولین زمین چمن هیبردی کشور به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور آفریقایی برود.

زمان برگزاری این مسابقه جمعه ۱۵ دی ماه ساعت ۱۶ استادیوم ورزشی جزیره کیش اعلام شد تا کیشوندان و گردشگران در هوای کاملا بهاری این جزیره مرجانی لذت حمایت از تیم ملی کشورشان را تجربه کنند.

سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرده که برای تهیه بلیط جهت حضور در ورزشگاه این جزیره فقط به سایت www.bezanberimkish.com مراجعه شود.

همچنین با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش در سامانه اعلام شده، نرخ تهیه بلیط برای کیشوندان با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه خواهد شد.

حدود ۶ هزار بلیط برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران و بورکینافاسو به فروش خواهد رفت که ۳۰ درصد آن مختص بانوان خواهد بود.

گفتنی است؛ «امیر قلعه نویی» سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در رابطه با سطح تیم ملی وریکنافاسو اعلام کرد: «بورکینافاسو» تیم خیلی خوبی است و برخی از دوستان انتقاد کردند. با هر تیمی بازی می‌کنیم انتقاد هست اما این بازی می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. ۲ برنامه آنجا داریم و ۲ تاکتیک را در این بازی آزمایش خواهیم کرد تا یک محک سخت را هشت روز قبل از مسابقات بخوریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال اضافه کرد: بازی خیلی خوبی است و از مسوولان کیش و همه عزیزانی که زحمت کشیدند تشکر ویژه می‌کنم. از همه خواهش می‌کنم حب و بغض‌ها ار کنار بگذارند. این تیم ملی برای مردم و امیر قلعه‌نویی اینجا مهمان است. یک روز قلعه‌نویی، یک روز کی‌روش و یک روز قطبی سرمربی است، مهم این است در این مقطع همدلی داشته باشیم و به تیم ملی کمک کنیم. هر آنچه که در توان داریم انجام می‌دهیم.

قلعه‌نویی افزود: مردم که بزرگ ما هستند و همواره باید کنار مردم باشیم و هرچیزی که مردم می‌گویند درست است. آنها همواره ممکلت خود را دوست داشتند و در ادوار تاریخ نشان دادند عاشق ایران هستند و در بدترین شرایط همواره کنار تیم ملی بودند و امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

گروه‌بندی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر به شرح زیر است:

گروه A: قطر، چین، تاجیکستان و لبنان

گروه B: استرالیا، ازبکستان، سوریه و هند

گروه C: ایران، امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین

گروه D: ژاپن، اندونزی، عراق و ویتنام

گروه E: کره‌جنوبی، مالزی‌، اردن‌ و بحرین

گروه F: عربستان‌، تایلند، عمان و قرقیزستان

برنامه دیدارهای تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است (ساعت به وقت ایران):

ایران - فلسطین (۲۴ دی) ورزشگاه اجوکیشن سیتی / ساعت ۲۱ 

ایران - هنگ‌کنگ (۲۹ دی) ورزشگاه خلیفه / ساعت ۲۱ 

ایران - امارات (۳ بهمن) ورزشگاه اجوکیشن سیتی / ساعت ۱۸:۳۰ 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها