هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس حریف خود را با ۵ گل شکست داد/ فولاد هرمزگان و پی پشت قشم مساوی کردند



در  هفته یازدهم‌ لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های فولاد هرمزگان،  شهرداری بندرعباس و شناور سازی پی پشت قشم به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش صبح ساحل، در  هفته یازدهم‌ لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان به مصاف آریان همدان رفت که این دیدار در پایان نود دقیقه با نتیجه بدون گل پایان یافت.
تیم فولاد هرمزگان با کسب ۱۸ امتیاز در هفته دوازدهم ۱۹ دی ماه میزبان تیم کویرمقوا تهران خواهد بود.
تیم شناورسازی قشم دیگر نماینده استان در گروه دوم از تیم شهید قندی یزد میزبانی کرد. نیمه نخست این بازی با یک گل به سود تیم یزدی به پایان رسید اما در نیمه دوم تیم شناور سازی به گل مساوی دست یافت تا بازی یک یک مساوی به پایان برسد.
تیم شهرداری بندرعباس از گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با تیم شهدای ساری بازی کرد.
نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس  نیمه اول را با دو گل میثم صادقی و جهانبخش خبر با پیروزی به رختکن رفتند.
در نیمه دوم شهرداری دست از حملات خود بر نداشت و عرفان سعیدی گل سوم را برای این تیم به ثمر رساند.
گل چهارم شهرداری بندرعباس تنها دو دقیقه بعد از گل سومش به ثمر رسید و مهرداد هدایتیان این بار دروازه مشکی پوشان ساری را باز کرد. در دقیقه ۷۵ بازی گل پنجم شهرداری بندرعباس رقم خورد و جواد رمضانی پور این گل را به ثمر رساند. در دقیقه  ۸۰ بازی شهرداری یک گل دریافت کرد و محمد جهانی برای مشکی پوشان شهدای ساری گلزنی کرد. این بازی در پایان با نتیجه پنج بر یک به سود نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس به پایان رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها