کنگره ملی بانوان تاثیرگذار هرمزگان با ثبت‌نام ۵۰۰ نفر آغاز شد



مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: کنگره ملی بانوان تاثیر گذار هرمزگان با هدف اعتلای نقش و جایگاه زنان در جامعه با ثبت‌نام بالغ بر ۵۰۰ نفر از بانوان هرمزگانی در هشت کارگروه آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل، محدثه درویشی، امروز (چهاردهم دی‌ماه)، در آئین برگزاری کنگره ملی زنان تأثیر گذار که با حضور معاون امور بانوان مجمع مشورتی نظام مسائل کشور و زنان و مسؤلان استان هرمزگان در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور به صورت ملی برگزار شد.

وی عنوان کرد: برای شناسایی بانوانی که با حفظ خانواده در صحنه‌های مختلف، اقدامات و فعالیت‌های تأثیرگذاری داشته‌اند اقداماتی در نظر گرفته شده است به نحوی که بانوان تاثیرگذار در یکی از هشت کارگروه حیطه فعالیت خود ثبت‌نام می‌کنند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان بیان کرد: با توجه به درخواست استان‌ها مهلت ثبت نام در سامانه زنان تأثیرگذار تا روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه تمدید شده بود و بیش از ۵۰۰ زن تأثیر گذار هرمزگان در این سامانه ثبت نام کردند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان تصریح کرد: بعد از پایان ثبت نام، داوری‌ها آغاز می‌شود و سپس ارزیابی استانی و در مرحله بعد تخصصی انجام و بانوان تأثیرگذار در سطح ملی مشخص خواهند شد و در دهه فجر از آنان تقدیر می‌شود.

گفتنی است در پایان مراسم از خانم نرگس بیگلری مسئول امور بانوان دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان و خانم مریم پاسلار مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس و جمعی از بانوان فعال و تاثیرگذار در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی تجلیل شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها