لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

فولاد هرمزگان به دنبال جایگاه اول تا سوم



هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور فردا سه شنبه و چهار شنبه در چندین شهر ایران برگزار خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس و تیم های شهرداری بندرعباس و شناور سازی پی‌پشت قشم بیرون از خانه به مصاف حریفان خود خواهند رفت. فولاد که در هفته یازدهم‌ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان به مصاف آریان این شهر رفت و یک امتیاز از این تیم گرفت در این هفته فردا سه‌شنبه نوزدهم دی ماه از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم کویر مقوا تهران می رود. فولاد هرمزگان با ۱۸ امتیاز و کویر مقوا تهران با ۱۹ امتیاز در جایگاه های ششم و پنجم جدول رده بندی قرار گرفته اند و سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.
فولاد که این روزها به دلیل کسب نتایج  خوب هوادران  بیشتری را به ورزشگاه می‌کشاند می تواند با حمایت همین هواداران تیم تهرانی را با شکست روانه پایتخت کند. فولاد این شانس را هم دارد که اگر بتواند کویر مقوا را شکست دهد و تيم های بالای سرش که ۲۰ امتیازی هستند بازی خودشان  را واگذار کنند می توانند با ۲۱ امتیاز به رده نخست جدول رده‌بندی گروه دوم دست یابد. تیم شناورسازی قشم دیگر نماینده استان در گروه دوم که  در هفته یازدهم در خانه مقابل تیم شهید قندی یزد با نتیجه یک یک متوقف شد در  هفته دوازدهم  همزمان با فولاد هرمزگان در بوشهر به دیدار تیم ته جدولی شاهین تابان می رود. شاگردان قادری در تیم شناور سازی روی کاغذ شانس زیادی برای کسب سه امتیاز این بازی را دارند اما نباید این تیم را دست کم بگیرند چون تیم بوشهری از یازده بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است و برای نیفتن می جنگد.
تیم شهرداری بندرعباس که در هفته یازدهم پس از چندین هفته در خانه مقابل تیم شهدای ساری به پیروزی پر گل دست یافت، در هفته دوازدهم چهارشنبه، بیستم دی ماه در همدان به دیدار پاس می‌رود. شهرداری بندرعباس و پاس همدان با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان‌های نهم و دهم جدول رده بندی گروه اول ایستاده اند و سه امتیاز این بازی می تواند آن ها را  تا رده های پنجم جدول رده بندی بالا بکشد.
تا پایان بازی های هفته یازدهم در گروه اول تیم های شهرداری ماهشهر، بهمن‌ تهران و سپید رود رشت با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل در مکان اول تا سوم ایستادند. نیروی زمینی تهران با ۱۸ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.
تیم های چوکا تالش، شهدای بابلسر و آینده سازان اردبیل با ۱۵ امتیاز عناوین پنجم تا هفتم را به خود اختصاص دادند. 
فولاد ب خوزستان با ۱۴ امتیاز هشتم، تیم‌های شهرداری بندرعباس و پاس همدان با ۱۳ امتیاز نهم و دهم، تهران یاسا با ۱۲ امتیاز یازدهم، شهدای رزکان با ۱۰ امتیاز دوازدهم، شهرداری بم با ۸ امتیاز سیزدهم و تیم شهدای ساری با ۶ امتیاز در مکان چهاردم ایستاده است.
در گروه دوم‌ تیم های بعثت کرمانشاه ، شهرداری نوشهر،  شناور سازی قشم و نیکا پارس چالوس با ۲۰ امتیاز اول تا چهارم هستند.  کویر مقوا تهران با ۱۹ امتیاز  در مکان پنجم  ایستاده است. فولاد هرمزگان و اسپاد تهران با ۱۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل ششم و هفتم قرار گرفتند.
نود ارومیه با ۱۶ امتیاز در مکان هشتم  ایستاده است. تیم آکادمی کیا تهران با ۱۵ امتیاز نهم ، دو تیم آریان همدان و شهید قندی یزد با ۱۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل دهم و یازدهم،  پترو پالایش شازند با ۱۱ امتیاز دوازدهم،  اترک بجنورد با ۷ امتیاز سیزدهم و تیم شاهین تابان با یک امتیاز در مکان چهاردم ایستاده است. 
  فولاد هرمزگان به دنبال جایگاه اول تا سوم
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها