متهمان قتل در بندرعباس دستگیر شدند



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش پلیس استان،۲ متهمی که با تصادف عمدی به عابر پیاده منجر به قتل وی شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه شنبه با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی سمند با عابر پیاده بین بوستان های دولت و ولایت در بندرعباس، ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴ نخل ناخدا به محل اعزام شدند.

وی، پس از حضور ماموران در محل، راننده خودرو سمند بیان کرد: فردی خود را جلوی خودرو وی انداخته که مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است که جهت انجام اقدامات لازم، خودرو به پارکینگ انتقال داده شد.

این مقام انتظامی هرمزگان، چند ساعت پس از این حادثه شخصی با مراجعه حضوری به کلانتری اظهار کرد: شخص مصدوم برادر وی بوده که بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان شهید محمدی فوت شده که با توجه به اینکه خانواده متوفی با طرح شکایت مدعی موضوع قتل عمد بودند در بررسی تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی و بنا به دستور بازپرس ویژه دایره قتل، پرونده به موضوع قتل عمد در اثر تصادف عمدی تغییر پیدا کرد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در این رابطه با تلاش ماموران و همچنین هماهنگی قضائی ۲ نفر از متهمان تصادف و قتل دستگیر شدند که در تحقیقات فنی و پلیسی، متهم ردیف اول به قتل عمد اعتراف کرد.

وی یادآور شد: متهم دیگر نیز به اتهام مشارکت در قتل و همکاری با قاتل دستگیر و با تشکیل پرونده، روانه زندان شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها