شرایط جوی و دریایی آرام در هرمزگان/ در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، تردد شناور‌های سبک با احتیاط صورت پذیرد



کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: صبح امروز شرایط جوی و دریایی آرامی پیش بینی می‌شود و در ساعات بعدازظهر، افزایش باد‌های جنوب غربی برروی تنگه هرمز و دریای عمان پیش بینی می‌شود و دریا در این مناطق متلاطم خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، «سعیده خوارزمی»، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در ساعات صبح شرایط جوی و دریایی آرامی حاکم خواهد بود و در طول روز گذر ابر در آسمان استان پیش بینی می‌شود.

خوارزمی افزود: دریا در ساعات صبح آرام است و در ساعات بعداز ظهر، آب‌های تنگه هرمز و دریای عمان با افزایش سرعت باد‌های جنوب غربی، متلاطم خواهد شد.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، تردد شناور‌ها بویژه سبک، صیادی و تفریحی در تنگه هرمز و دریای عمان با احتیاط صورت پذیرد. در غرب خلیج فارس نیز افزایش باد‌های جنوب شرقی سبب مواج شدن دریا می شود.

خوارزمی اضافه کرد: این شرایط جوی و دریایی روز دوشنبه ۲۵ دی نیز پیش بینی می‌شود و از روز سه شنبه وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی بر روی همه مناطق دریایی جنوب کشور پیش بینی می‌شود و اختلال در رفت و آمدهای دریایی را به همراه خواهد داشت که توصیه می‌شود تمهیدات لازم بویژه در بنادر غربی استان صورت گیرد.

وی گفت: به لحاظ دمایی تا اواسط هفته جاری، افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها