قاتل به همراه همدستانش در دام قانون افتادند

قتل، فرجام درگیری در سورو



مرد جوانی در محله سورو  که جان فردی را گرفته بود دستگیر شد. این قاتل  22 ساله اهل یکی از شهرستان‌های استان مجاور در نزاعی با ضربات چاقو، باعث مرگ مرد 20 ساله‌ای شد. او پس ‌از  جنایت خونین  پا به فرار گذاشت. وی چهارشنبه گذشته دریکی از محلات بندرعباس دستگیر شد. قاتل  انگیزه قتل را مسائل خانوادگی  و مشکلات شخصی خواند و بیان داشته است که  در مشاجره لفظی نتوانسته خشم خود را کنترل کند و منجر به قتل شده است. همچنین وی مدتی قبل نیز پدر 
مقتول را با ضربات چاقو مجروح کرده بود.
 

 دستگیری دوستان و بستگان متهم  

یکی از شب‌های اواخر ماه گذشته اهالی محله سورو شاهد درگیری دو نفر بودند که  یکی از آن‌ها  به سمت دیگری حمله و با چاقو چند ضربه  به نواحی مختلف بدن او  وارد کرد. براثر این ضربات، مقتول در همان لحظه  جانش را از دست داد. متهم پس از ارتكاب این جنایت متواری شد. حالا پرونده این متهم در حال دستگاه قضایی بررسی است و وی با صدور قرار مناسب روانه زندان شده است. به گفته سردار علی‌اکبر، جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان، پس از اطلاع از وقوع حادثه،بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کاراگاهان شعبه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت  و آن‌ها فوراً به محل اعزام شدند. کارآگاهان در سر صحنه مشاهده‌کردند جوانی براثر ضربات متعدد چاقو کشته ‌شده و قاتل متواری شده است.در تحقیقات میدانی و بررسی‌های اطلاعاتی انجام‌شده، مأموران مخفیگاه وی را دریکی از محلات بندرعباس شناسایی و به محل اعزام شدند. در این رابطه  6 نفر از دوستان و بستگان متهم  که ضمن مشارکت در قتل، موجبات فرار قاتل از صحنه جنایت را فراهم کرده بودند با اخذ نیابت قضائی در عملیات جداگانه در استان‌های هم‌جوار و بندرعباس  شناسایی و دستگیر شدند. در این عملیات قاتل اصلی  که  قبلاً پدر مقتول را با ضربات چاقو مجروح کرده و متواری شده بود دستگیر  و در بازجویی به‌عمل‌آمده ، صراحتاً به قتل مقتول اقرار کرد. قاتل با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی  و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
  

 اتهام قتل در تصادف ساختگی

فرمانده انتظامی هرمزگان در رابطه با تصادف  ساختگی منجر به فوت در محدوده  بوستان‌های دولت و ولایت نیز گفت: پلیس استان،۲ متهمی که با تصادف عمدی به عابر پیاده منجر به قتل وی شده بودند، دستگیر شدند. سردار جاویدان با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی سمند با عابر پیاده بین بوستان‌های دولت و ولایت در بندرعباس، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴ نخل ناخدا به محل اعزام شدند.وی، پس از حضور مأموران در محل، راننده خودرو سمند بیان کرد: فردی خود را جلوی خودرو وی انداخته که مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل‌شده است که جهت انجام اقدامات لازم، خودرو به پارکینگ انتقال داده شد. این مقام انتظامی هرمزگان، چند ساعت پس‌ازاین حادثه شخصی با مراجعه حضوری به کلانتری اظهار کرد: شخص مصدوم برادر وی بوده که براثر شدت جراحات وارده در بیمارستان شهید محمدی فوت‌شده که با توجه به اینکه خانواده متوفی با طرح شکایت مدعی موضوع قتل عمد بودند در بررسی تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی و بنا به دستور بازپرس ویژه دایره قتل، پرونده به موضوع قتل عمد در اثر تصادف عمدی تغییر پیدا کرد.سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در این رابطه با تلاش مأموران و همچنین هماهنگی قضائی ۲ نفر از متهمان تصادف و قتل دستگیر شدند که در تحقیقات فنی و پلیسی، متهم ردیف اول به قتل عمد اعتراف کرد.وی یادآور شد: متهم دیگر نیز به اتهام مشارکت در قتل و همکاری با قاتل دستگیر و با تشکیل پرونده، روانه زندان شدند.

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها