احمد مرادی :

ورزشکاران جانباز ومعلول استان از توانمندی های بالایی برخوردارند



 

صبح ساحل ورزشی:
از سوی هیات جانبازان ومعلولین استان هرمزگان از خبرنگاران حوزه  ورزش جانبازان ومعلولین تجلیل به عمل آمد. دراین مراسم احمدمرادی رئیس هیات جانبازان و معلولین استان با تبریک روز خبرنگار گفت: سختی کار وتلاش شما خبرنگاران درعرصه اطلاع رسانی خصوصا درحوزه ورزش برای همه مسوولان روشن وواضح است ومی دانیم که گاهی باید تا نیمه های شب برای تهیه گزارش از منزل خارج شوید.
رئیس هیات جانبازان ومعلولین با اشاره به فعالیت های این هیات طی چهارساله اخیر گفت: درسال 90 که این مسوولیت را به عهده گرفتم این هیات در سطح کشور درمکان سی ویکم دربین استان ها بود وفقط در دو رشته دوومیدانی وبسکتبال با ویلچر فعالیت داشت و 20 نفر در مجموع دراین دو رشته فعالیت می کردند. 
وی بیان کرد: هیات جانبازان ومعلولین امروز در گروه ج در رتبه اول ودر مدیریت درمکان دهم ودرکل کشور رتبه نهم را دارا هستیم. وی اضافه کرد: تعدادورزشکاران از 20 نفر درسال 90 درحال حاضر به 400 نفر رسیده است وامسال در رشته بسکتبال با ویلچر در لیگ برتر هستیم ودرهمین رشته یک بازیکن به نام برخورداری به تیم ملی دعوت شده همچنین در رشته قایقرانی اسلام جاهدی در تیم ملی قایقرانی عضویت داردو در دومیدانی ودرپرتاب وزنه حسن دهقانی وکامبیز طارمی در والیبال نشسته بانوان فرزانه حیدری ومسعود شایانی در تنیس روی میز به تیم ملی دعوت شده اندا مرادی اشاره به موفقیت اخیرورزشکاران جانباز و معلولین استان گفت: ورزشکاران استان در مسابقات اخیر باشگاه های کشور صاحب 6 مدال طلا، 3 نقره ویک برنز شده اند.رئیس هیات جانبازان ومعلولین استان بیان کرد: این هیات با کمک خیرین توانسته دارای یک سالن مجهز بعد از سالن فجر باشدودرکنار آن دارای خوابگاه 28 نفری است. وی در رابطه با ورزش استان گفت: ورزش استان نیاز به حمایت ومساعدت بخش خصوصی است و مسوولان استانی باید کمک کنند تا با بهره گیری از شرکت های بزرگ در غرب بندرعباس ورزش استان را به پویایی برسانند وباشگاه هایی که درگذشته فعالیت‌های زیادی در رشته های مختلف داشتندو اکنون  به علت مشکلات مالی راکد مانده اند با تزریق مالی به حرکت بیفتند وشور ونشاط دوباره درجامعه ایجاد کنند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها