ایران ۲ - امارات یک/ پیروزی با درخشش زوج طارمی و آزمون



تیم ملی فوتبال ایران در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل امارات به برتری ۲ بر یک دست پیدا کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸:۳۰ امشب، سوم بهمن ماه، در گروه C به میزبانی ورزشگاه اجوکیشین سیتی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

پیش از آغاز این دیدار ایران با ۶، امارات با ۴، فلسطین با یک و هنگ کنگ بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه C قرار گرفته بودند.

با وجود پیروزی ۳ بر صفر فلسطین مقابل هنگ کنگ، امارات با تفاضل گل بهتر در رده دوم ایستاد و در دور حذفی حریف تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی شد. در نهایت ایران با ۹ امتیاز، امارات با ۴ امتیاز و تفاضل گل ۱+، فلسطین با ۴ امتیاز و تفاضل گل صفر و هنگ کنگ بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی گروه C قرار گرفتند.

به احتمال زیاد تیم ملی فوتبال ایران هم در دور حذفی به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت.

 

ایران ۲ - امارات یک

گل‌: مهدی طارمی در دقایق ۲۶ و ۶۵ برای ایران، یحیی الغسانی در دقیقه ۳+۹۰ برای امارات

کارت زرد: صادق محرمی دقیقه ۴۱ و محمد حسین کنعانی زادگان دقیقه ۶۱ از ایران، طحنون الزعابی دقیقه ۵۴ و خالد ابراهیم ۷۲ از امارات

کارت قرمز: -

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی(۴۴ رامین رضاییان)، سامان قدوس(۶۷ امید ابراهیمی)، سعید عزت‌اللهی، مهدی قایدی(۶۷ محمد محبی)، علی قلی‌زاده(۶۶ علیرضا جهانبخش)، مهدی طارمی، سردار آزمون(۸۷ رضا اسدی).

ترکیب امارات: خالد عیسی، زاید سلطان، خالد ابراهیم(۷۴ علی الحمدی)، خالد الهاشمی، بدر ناصر، حارب عبدالله، طحنون الزعابی(۵۷ کایو کاندو)، عبدالله رمضان، ماجد راشد، علی صالح و یحیی الغسانی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها