دستگیری ۴۲ سارق در هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری ۴۲ سارق و مال خر، گفت: متهمان به اتهام سرقت خودرو، محتویات خودرو، موتورسیکلت، کیف قاپی ومنزل دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز با تأکید براینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی میطلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیندجمعی است و همه مردم بایددر این راستا به پلیس کمک کنند.

وی افزود: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح عملیاتی مقابله با سرقت باحضور پلیس های تخصصی و کلانتری ها و پاسگاهها، در همه شهرستان های استان هرمزگان به مدت ۴۸ ساعت اجرا شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه مأموران بامراجعه به محل های وقوع سرقت و جمع آوری اسناد و مدارک سرنخ هایی از سارقان بدست آوردند، افزود: با بررسی سرنخ های بدست آمده تعداد ۷۵ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت اخیر کشف شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۴۲ سارق و مال خر، خاطرنشان کرد: متهمان به اتهام سرقت خودرو، محتویات خودرو، موتورسیکلت، کیف قاپی ومنزل دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سردار جاویدان در پایان بابیان اینکه طرح مبارزه با انواع سرقت ها با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس است و از شهروندان می خواهیم تاضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، کلیه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا توسط مأموران مورد بررسی قرار گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها