خلیج فارس

پیشرفت ۴۸ درصدی ابر پروژه ساماندهی فاضلاب بندرعباس


نویسنده: سامیه طهورنیان

مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس از پیشرفت سریع ساخت تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس خبر داد و گفت: خلیج فارس کمتر از دو سال دیگر از بو و آلودگی فاضلاب بندرعباس رها می شود.

به گزارش صبح ساحل، شهروز شجاعی، مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس در برنامه تور رسانه ای بازدید از عملیات اجرایی فازهای تصفیه خانه بندرعباس گفت: تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس در حال حاضر ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی در تمامی فازها دارد که عملیات ارتقا، احداث تاسیسات تصفیه تکمیلی آن و خط انتقال و مخازن در حال انجام است که امیدواریم بخشی از آن تا پایان امسال تکمیل و سال آینده پساب فاضلاب بندرعباس به صنایع غرب بندرعباس برسد.

شجاعی با اشاره به چالش های پیشروی این ابر پروژه ملی در بندرعباس افزود: پاندمی کرونا و جهش نرخ ارز باعث شد فرآیند اجرای پروژه با چالش مواجهه شود که با تدبیری که اتخاذ شد هیچ گاه این پروژه متوقف نشد.

مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس به جزییات پروژه اشاره کرد و گفت: اعتبار این پروژه ۵۸۰۰ میلیارد تومان است که سایر صنایع استان هرمزگان در این پروژه سهیم هستند.

درصد پیشرفت  کل  پروژه ساماندهی فاضلاب بندرعباس ۷۰ درصد است و پیشرفت برای کل طرح ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس تاکنون 48 دردصد عنوان شد و انتقال پساب بازیافت شده به صنایع شامل ۶ فاز است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها