مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خبر داد:

بهره برداری از 7 ناحیه صنعتی در استان هرمزگان / نخستین کارخانه تولید دارو در استان ساخته می شود



 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان نیز در  نشست خبری به مناسبت سفر رئیس جمهور به هرمزگان بیان داشت: در دهه فجر امسال و در دومین سفر رئیس جمهور  به هرمزگان، ۱۳۵ طرح زیرساختی و صنعتی هم در استان به بهره برداری می‌رسد.

 

»سید امیر امیری زاد» در حاشیه این نشست، گفت135 پروژه زیر ساختی و طرح صنعتی با اعتبار 2864 میلیارد تومان است که از این 135 پروژه، ۷ ناحیه صنعتی جدید با اعتبار ۶۲۴ میلیارد تومان و ۱۲۸ طرح صنعتی با دو هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: در ۷ ناحیه زیرساختی صنعتی در مساحت ۲۴۳ هکتار، ۵۷ قرارداد سرمایه گذاری منعقد شده است.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان افزود: زمینه ایجاد ۸۸۰ طرح صنعتی هم در این نواحی فراهم شده است. امیری زاد تصریح کرد: با بهره برداری از این 57 طرح‌ها برای ۸۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.


وی با اشاره به دیگر پروژه های بزرگ در دست اقدام گفت: تولید هیدروکربن، پالایش و بسته بندی قیر، انواع روغن و روغن‌های تصفیه اول و دوم، واحد‌های تولیدی صنعت ساختمانی همچون بتن آماده و انواع لوله و واحد‌های صنایع غذایی هم جزء ۱۲۸ طرح صنعتی آماده بهره برداری است.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان افزود: همچنین در دهه فجر امسال و سفر هیئت دولت، اجرای ۲۹ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان آغاز می‌شود.امیری زاد گفت: ساخت نخستین کارخانه تولید دارو در استان و صنایع غذایی نیز مهم‌ترین این طرح‌ها است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها