سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران خبر داد:

عرضه ۱۱۶ قطعه شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران



سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از عرضه جمعا ۱۱۶ قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی در این مرکز خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، به نقل از باشگاه خبرنگاران، «اصغر بالسینی»، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: امروز در چهارمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله جمعا ۱۱۶ قطعه شمش طلا استاندارد یک کیلوگرمی عرضه شد و همچنین امروز حراج به دو شکل خرد و عمده صورت گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: جمعا ۱۱۶ قطعه شمش طلا عرضه شد که در حراج خرد ۱۱ قطعه شمش طلای استاندارد با میانگین قیمتی ۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان معامله شد. در حراج عمده نیز عرضه صورت گرفت، اما در نهایت معامله‌ای انجام نشد. با توجه به این که صادرکنندگان حجم قابل توجهی شمش برای رفع تعهد ارزی به مرکز مبادله ارز ارائه دادند و با توجه به پیگیری سهولت فرآیند تسویه وجوه و دریافت شمش‌ها مقرر شد از این به بعد روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته حراج حضوری برگزار شود. بر این اساس حراج بعدی یکشنبه ۱۵ بهمن ماه خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که حراج برخط را هم خواهیم داشت؟ بیان کرد: در حال فراهم کردن مقدمات فرآیند‌های مربوط به خرید و عرضه سامانه‌ای هستیم. بعد از این که سامانه مربوطه نهایی شد عرضه و خرید به صورت سامانه‌ای هم در دستور کار قرار می‌گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها