لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

«یاران یونس» صدرنشینی را حفظ کرد



دیدارهای هفته ششم و آغاز دور برگشت لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان با انجام سه بازی به پایان رسید.
در هفته اول دور برگشت و ششم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های هرمزگان در ورزشگاه شهید امینی میناب تیم برزگر دمشهر میناب  از تیم  شاهین ایسین میزبانی کرد. 
دیدار رفت دو تیم با نتیجه سه بر صفر به سود شاهین ایسین به پایان رسیده است.
 در بازی برگشت هم تیم شاهین ایسین موفق شد با نتیجه دو یر یک میزبان خودش را شکست دهد. 
 تک گل برزگر را امیرحسین رنجبر  و دو گل تیم شاهین ایسین را محمد کریمی و مرتضی چملی به ثمر رساندند. 
یاران یونس  حاجی آباد که در بازی رفت در بندرعباس از آرمان کیان ساحل یک امتیاز گرفته بود در حاجی آباد به دنبال حفظ صدرنشینی گروه شرق و سه امتیاز این دیدار بود که به خواسته خودش  رسید  و با تک گلی  که افشین محمدی   به ثمر رساند مهمان خود را شکست داد تا همچنان صدرنشین باقی بماند.  
شهاب سوزا قشم که جان تازه ای گرفته است در ورزشگاه تختی قشم میزبان تیم هرنگ‌ جوان  بستک بود که تیم بستکی به قشم نرفت تا این بازی نتیحه اش با رای کمیته انضباطی مشخص شود.
 دیدار رفت دو تیم چهار بر صفر به سود هرنگ جوان بستک به پایان رسیده بود که با رای کمیته انضباطی سه بر صفر به سود  تیم شهاب سوزا قشم اعلام شد.
 نایبند بندرعباس و  اتحاد گامیری در ورزشگاه شاهین ایسین با هم بازی  کردند.
  دیدار رفت دو تیم بدون گل شده بود و در دیدار برگشت هم  دو تیم یک یک مساوی کردند  تا همه چیز در دو بازی رفت و برگشت برای دوتیم مساوی شود‌. 
 برای تیم نایبند عادل احمدی گلزنی کرد و تک گل اتحاد گاومیری را حسین جامه دار  به ثمر رساند.  
در این هفته دو تیم رگبار خراجی رودان و خلیج فارس بستانو استراحت داشتند.  
در پایان هفته  ششم  لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه اول تیم یاران یونس حاجی آباد با ۹ امتیاز صدرنشین است. شاهین ایسین با 8 امتیاز در مکان دوم ایستاد.    
تیم های  آرمان کیان ساحل بندرعباس  و برزگر دمشهر میناب با پنج امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان سوم و  چهارم و تیم  رگبار خراجی رودان با چهار  امتیاز در مکان  پنجم ایستاد. 
در گروه دوم تیم ساحل خلیج فارس بستانو با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاده است.
 اتحاد گاومیری  با 8 امتیاز دوم، نایبند بندرعباس با شش امتیاز سوم ،  اتحاد شهاب  سوزا قشم با 5  امتیاز  در مکان چهارم  و هرنگ جوان بستک بدون امتیاز در مکان پنجم قرار گرفته است. 
فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های با حضور ۱۰ تیم در حال برگزار است که در گروه شرق تیم های شاهین ایسین،  برزگر دمشهر،  آرمان کیان ساحل،  یاران یونس رامین حاجی آباد و رگبار خراجی رودان و در گروه غرب تیم های خلیج فارس بوستانو، هرنگ جوان بستک،  شهاب سوزا قشم، نایبند بندرعباس و اتحاد گاومیری با‌هم رقابت می کنند. 
روزنامه صبح ساحل
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها