به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد

مسابقات بدمینتون بانوان به میزبانی جناح



مسابقات بدمینتون بانوان جام فجر به میزبانی جناح برگزار شد.

   
به گزارش صبح ساحل،  این مسابقات در رده های مختلف سنی و دوبل آزاد با شرکت ۹۵ ورزشکار از تیم های جناح، بندرعباس، گزیر، خور، لار، تدرویه، کمشک و هرنگ برگزار شد و در پایان در رده سنی خردسالان، باران توکلی و درسا قایدیان اول و دوم شدند. فرن حرمی و سونیا شیرزاد مشترکا سوم شدند. در رده سنی زیر ۱۱ سال، سارا ترنج اول شد. مهشید آهوی زرین دوم و عنوان سوم مشترک را فاطمه احمدی زاده و نیلوفر حسین نیا از آن خود کردند.
در رده سنی زیر ۱۳ سال، حنا حسن نیا عنوان قهرمانی را کسب کرد. مونس آهوی زرین دوم شد و جواهر احمدی و مریم جابر مشترکا سوم شدند.
در رده سنی زیر ۱۵ سال، صوفیا شیرزاد اول، درنا قائدیان دوم و عنوان سوم مشترک به عذرا انجمی و عارفه روبرجی زاده رسید. در رده سنی زیر ۱۷ سال، ساناز چنگالخوش اول شد. حسنی انجمی در مکان دوم ایستاد و احلام عید و فاطمه زلفرخش مشترکا سوم شدند.
در مسابقات بزرگسالان هستی ناصری قهرمان شد. ستایش آهوی زرین دوم و عنوان سوم مشترک را ثریا آرزه گر و مبینا فیاضی به خودشان اختصاص دادند.
در مسابقات دوبل پیشکسوتان ، حلیمه رشت و  فاطمه پیروزه اول شدند. مریم شرفایی و  زینت خسته فکر در مکان دوم ایستادند. و عنوان سوم مشترک به مریم طالبی و مریم دانش و فاطمه زمانی و کوثر نوروزی رسید.
در مسابقات دوبل آزاد، درنا قائدیان و صوفیا شیرزاد اول شدند. ثریا ارزه گر و  ستایش آهوی زرین دوم و عنوان سوم مشترک به ساناز چنگالخوش و  حسنی انجمی و عذرا انجمی و حنا حسن نیا رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها