علت اختلال و قطعی در پیام‌رسان ایتا



پیام‌رسان ایتا از ساعتی پیش قطع شده و امکان مشاهده آن توسط کاربران وجود ندارد.  

  

به گزارش صبح ساحل، ایتا با انتشار اطلاعیه ای از اختلال این پیام رسان خبرداد.

وابط عمومی پیام‌رسان ایتا با اشاره به اینکه بروز اشکال فنی در مرکز داده باعث اختلال در سرویس پیام‌رسان داخلی ایتا شده است، اعلام کرد: با تلاش تیم‌های فنی این قطعی ظرف مدت کوتاهی برطرف خواهد شد، اما سرویس‌دهی مجدد سرو‌رها نیازمند زمان بوده و تیم‌های فنی درحال تلاش هستند تا سرویس‌ها به حالت عادی برگردند.

کارشناسان در مورد علت قطعی و بالا نیامدن پیام‌رسان ایتا در برخی مواقع می‌گویند این اختلالات به علت ترافیک بالای ناشی از هجوم کاربران به پیام‌رسان‌های داخلی نظیر ایتا در واکنش به قطعی واتساپ است.

فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی به ویژه واتساپ باعث ایجاد مشکل برای کاربران شده است. اختلال و قطعی ایتا نیز می‌تواند در ادامه همین موضوع و در اثر فشار زیاد کاربران روی سرور‌های داخلی باشد.

از ساعتی پیش پیام‌رسان ایتا دچار قطعی و اختلال شده است و کاربران موفق به ارسال پیام در این پیام‌‌رسان نیستند. کاربران هنگام مراجعه به این پیامرسان با پیغام «در حال اتصال» یا «Connecting» مواجه می‌شوند.

اولین بار نیست که این پیامرسان دچار قطعی و اختلال شده بلکه در ماه های اخیر هم به دلایل اشکال و اختلال در مرکز فنی داده و قطعی برق با قطعی روبرو شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها