لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

اتحاد گامیری اجازه فینالیست شدن بوستانو را نداد



هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان با انجام چهار بازی به پایان رسید.

 


به گزارش صبح ساحل،  در گروه شرق این شاهین ایسین و در گروه غرب نایبند بندرعباس و اتحاد گاومیری موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و یک بازی هم در گروه شرق با نتیجه مساوی به پایان رسید.
در دیدارهای گروه شرق رگبار خراجی در خانه با یک گل بازی را به شاهین ایسین واگذار کرد. معین زحمت پیشه برای شاهین ایسین گلزنی کرد.
بازی تیم های آرمان کیان ساحل بندرعباس و برزگر دمشهر میناب یک یک مساوی شد.
محمد حسین زاده برای آرمان کیان ساحل و برای تیم برزگر دمشهر محمد عباسی گلزنی کردند.  در این گروه یاران یونس حاجی آباد استراحت داشت.
در دیدارهای هفته هشتم گروه غرب لیگ دسته دوم فوتبال هرمزگان نایبند بندرعباس با پنج گل هرنگ جوان بستک را شکست داد. فاضل احمدی و مهدی پیشکار دبل کردند و علیرضا پورارژنگی یک گل زد.
اتحاد گامیری با دبل عبدالوهاب رئیسی موفق تیم صدرنشین خلیج فارس بستانو را شکست دهد تا صعود تیم خلیج فارس بستانو به تعویق بیفتد. 
اتحاد سوزا قشم در هفته هشتم در گروه غرب استراحت داشت.‌
در پایان هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در گروه غرب  تیم خلیج فارس بوستانو با ۱۲ امتیاز صدرنشین است. تیم اتحاد گاومیری با ۱۱ امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است. نایبند بندرعباس با ۹ امتیاز در مکان سوم ایستاده است. اتحاد شهاب سوزا با ۴ امتیاز در مکان چهارم و تیم هرنگ جوان بستک با سه امتیاز پنجم است.
در گروه شرق تیم شاهین ایسین با ۱۴ امتیاز صدرنشین است. یاران یونس حاجی با ۱۱ امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است. برزگر دمشهر و آرمان کیان ساحل با شش امتیاز و به دلیل تفاضل گل سوم و چهارم و رگبار خراجی رودان با چهار امتیاز پنجم است.
فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های با حضور ۱۰ تیم در حال برگزار است که در گروه شرق تیم های شاهین ایسین،  برزگر دمشهر،  آرمان کیان ساحل،  یاران یونس رامین حاجی آباد و رگبار خراجی رودان و در گروه غرب تیم های خلیج فارس بوستانو، هرنگ جوان بستک،  شهاب سوزا قشم، نایبند بندرعباس و اتحاد گاومیری با هم رقابت می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها