دستگیری سارقان و مالخران گوشی موبایل در هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۱۴ نفرسارقان موبایل، مالخر و عاملان خرید و فروش موبایل سرقتی در بندرعباس خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل و موبایل قاپی بویژه در مناطق خلوت و پایانی شب در بندرعباس ومتواری شدن سارق یا سارقان، پیگیری موضوع بصورت وِیژه دردستور کار قرار گرفت.

وی افزود:کاراگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با تشکیل جند تیم عملیاتی با گشتزنی‌های هدفمندپنهان و آشکاردر مناطق مختلف شهرستان بندرعباس با اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی ۲ باند سارقان موبایل را شناسایی کردند.

 این مقام انتظامی استان گفت:با بررسی و تحقیقات پلیسی انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد افرادی با اقدامات نرم افزاری و تغییر در گوشی‌های مسروقه در یکی از مراکز تجاری فروش و تعمیرات موبایل در بندرعباس، تکمیل کننده زنجیره اقدامات مجرمانه سارقان موبایل می‌باشند که در این رابطه در ۷ عملیات ضربتی و غافلگیرانه مجموعا تعداد ۱۴ سارق، موبایل قاپ و مالخر گوشی‌های سرقتی دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که در بازرسی از محل فعالیت و مخفیگاه‌های متهمان قریب به ۱۰۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه هوشمند سرقتی کشف و ضبط وسه دستگاه موتورسیکلت متعلق به سارقان توقیف شد، اظهار داشت:متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرارمناسب روانه زندان شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها