کارت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد منتشر شد



کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون‌ ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای انتشار امروز ( دوشنبه ۳۰ بهمن ماه) روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.  

    

به گزارش صبح ساحل، آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ صبح و بعدازظهر جمعه (۴ اسفند) ۱۴۰۳ و بر اساس اطلاعات مندرج روی کارت شرکت در این آزمون‌ برگزار می شود.

آزمون مقطع دکتری (نیمه‌متمرکز) Ph.D»» سال ۱۴۰۳ هم بعدازظهر جمعه چهارم اسفند برگزار می شود که کارت داوطلبان این مقطع نیز روز گذشته روی پایگاه اطلاع سانی سازمان سنجش قرار گرفت.

براساس آخرین آمار سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۳۵۰ هزار داوطلب از هفتم تا ۱۷ آبان ماه برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ نام نویسی کردند.

کارت شرکت در این آزمون‌ کارشناسی ارشد از امروز (دوشنبه ۳۰ بهمن ماه) روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس  https://sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه‌ای و مشخصات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد رهگیری نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون کارشناسی ارشد و دکتری همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

همچنین آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را هم دریافت و پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج روی کارت مراجعه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها