استاندار هرمزگان خبر داد:

آمادگی تمام زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای انتخابات


نویسنده: سامیه طهورنیان

استاندار هرمزگان از آمادگی یکهزار و ۴۵۱ شعبه برای پوشش کامل انتخابات در گستره هرمزگان و مهیا بودن تمام زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری خبر داد.


به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی در آغاز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که در واقع ضدیت با مردم ایران و با نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند و در تمام طول تاریخ نشون دادند با کودتاهای مختلف سعی در نابودی انتخابات داشتند؛ برای مثال در کودتا ۲۸ مرداد، کودتاچیان وابسته به امریکا دولت ایران رو سرنگون کردند.


دوستی افزود: در جنگ تحمیلی ما همیشه دیدیم که مخالفان در مقام دشمنی با ملت ایران برآمدند و در زمان تحریم‌ها چه ضرباتی به نظام مقدس اسلامی زدند.


استاندار هرمزگان تصریح کرد: حواسمان باشد که این دشمنان الان منتظر هستند که پای ما بلغزد و فکر می‌کنم هم اکنون دوست و دشمن به ما نگاه می کند، خوب می دانیم که فردای روز انتخابات نسبت به مردم وظیفه ما سنگین تر خواهد شد.


مهدی دوستی با اشاره به جایگاه این دوره از انتخابات گفت: در این برهه نیز هرمزگان سربلند برای تداوم رشد و پیشرفت، چشم اعتماد و امید به فرزندان قوی اراده و پرانگیزه خویش دارد و امروز همه ی ما مردم هرمزگان بعنوان پرچمدار اولین سنگر دفاع از ایران اسلامی با حضورمان و با تک تک آراء خود بار دیگر سهم بزرگ مان در عزت و اقتدار ملی را ادا خواهیم کرد.


مهدی دوستی از آمادگی یکهزار و ۴۵۱ شعبه برای پوشش کامل انتخابات در گستره هرمزگان آماده خبر داد و با اشاره به استقرار هزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای شامل ۷۷۶ شعبه ثابت و ۵۷۵ شعبه سیار در استان، بیان کرد: تمامی زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سطح این استان مهیا است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها