رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:

مطب‌ها و داروخانه‌های هرمزگان ایام نوروز فعال هستند



رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به آماده‌باش بودن تمامی نیروهای کادر بهداشت و درمان استان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: در این ایام مطب‌های پزشکان و تمامی داروخانه‌ها، دندانپزشکی‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز رادیولوژی این دانشگاه فعال بوده و به صورت شیفتی آماده ارائه خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم و مسافران نوروزی هستند.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر غلامعلی جاودان»، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها، گفت: در این ایام، مطب‌های پزشکان در تمامی رشته‌ها به صورت شیفت‌بندی دایر بوده و به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: گشت‌های نوروزی گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در راستای تشدید نظارت‌های ویژه این ایام به صورت شبانه‌روزی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری بازدید کرده و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی لازم انجام خواهد گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن قدردانی از همراهی و همیاری همیشگی کادر درمان به‌ویژه در ایام نوروز، گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به مراجعه‌کنندگان مراکز درمانی، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و شیفت‌بندی انجام می‌شود.

دکتر جاودان تاکید کرد: باتوجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، تمهیدات لازم در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم تا پایان تعطیلات بتوانیم این مسئولیت بزرگ را به نحو احسن به انجام برسانیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها