20 شهروند فلسطینی بازداشت شدند



ارتش اشغالگر صهیونیست در یورش به الخلیل وقتی با مقاومت مردمی نیروهای فلسطینی مواجه شد، ضمن بازداشت ۲۰ شهروند فلسطینی که بیشتر آنها جزو اسرای آزاد شده بودند، از این منطقه عقب‌نشینی کرد.

  

به گزارش صبح ساحل و به نقل از اقتصاد نیوز، نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیست به تجاوزهای خود ضد فلسطینی‌های کرانه باختری در بخش‌های مختلف این منطقه ادامه دادند. در مقابل، نیروهای مقاومت فلسطین به ایستادگی خود در برابر ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری ادامه می‌دهند. در همین رابطه یک بلدوزر اشغالگران در جریان حمله به شهر طولکرم با یک بمب دست ساز هدف قرار گرفت.

در حمله مذکور تعداد زیادی از نیروهای اشغالگر مشارکت داشتند که به اردوگاه نور شمس در طولکرم حمله و اقدام به تخریب زیرساخت‌های آن کردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی از چندین محور و با تعداد زیادی خودروی نظامی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش بردند. منابع مطبوعاتی درباره درگیری‌ها در کرانه باختری گزارش دادند که درگیری‌ها در مجاورت منزل شهید معاذ المصری در نابلس آغاز شد و پس از یورش اشغالگران، نیروهای فلسطینی نیز با شلیک بمب‌های دست ساز به سمت خودروهای اشغالگران به تجاوزات و یورش آنان پاسخ دادند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها