مبلغ جریمه ‌هایی رانندگی افزایش می‌یابد



فرمانده کل انتظامی گفت: عدد متخلفین در حوادث جاده‌ای عدد زیادی نیست، حدود ۱۰ درصد از افراد در حوادث رانندگی متخلف هستند و نظر خود را به دیگران تحمیل می‌کنند به همین منظور باید هزینه تخلف در سال ۱۴۰۳ حتما افزایش پیدا کند.

  

      

به گزارش صبح ساحل به نقل از تسنیم، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی صبح امروز در هجدهمین همایش سراسری پلیس راهور حضور مردم انتخابات را حماسه دانست و اظهار کرد: سال ‌پرکاری را در راهنمایی و رانندگی و پلیس انتظامی پشت سر گذاشتیم که انتخابات یکی از آن‌هاست.

فرمانده کل انتظامی به ۲۰۰ میلیون خدمت در پلیس راهور طی سال جاری خبر داد و افزود: برای سال آینده باید در حوزه ایمنی راه شاهد تحول باشیم و این تحول باید توسط مردم قابل لمس باشد.

سردار رادان اضافه کرد: امسال هدف‌گذاری کرده بودیم که کاهش تصادفات داشته باشیم که موفق نبودیم و این طلب مردم از من و از شماست.

وی بر انجام تکلیف پلیس راهور در کاهش تصادفات و تلفات جاده در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد و گفت: اگر قرار نباشد هزینه تخلف متخلفین ترمیم و درست شود، متخلفین سال ۱۴۰۳ بی‌مهاباتر دست به تخلف خواهند زد.

وی ادامه داد: هزینه تخلف امروز برای ناقضان قانون بازدارنده نیست و به شدت در پی این هستیم که هزینه تخلف را افزایش دهیم.

رادان تصریح کرد: امسال اگر هزینه تخلف متخلفین درست نشود، متخلفان سال ۱۴۰۳ بی‌مهابا دست به تخلف می‌زنند هزینه تخلف امروز برای متخلفین بازدارنده نیست و باید این موضوع درست شود.

فرمانده کل انتظامی گفت: عدد متخلفین در حوادث عدد زیادی نیست، حدود ۱۰ درصد از افراد در حوادث رانندگی متخلف هستند و نظر خود را به دیگران تحمیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید در زمینه دوربین های جاده ای به سمت خصوصی سازی حرکت کنیم، گفت: باید بخش خصوصی را در جاده‌ها بیاوریم و دوربین‌های جدید را نصب کنیم و رکوردها را ثبت کنیم تا تمامی‌ جاده‌ها در تسخیر پلیس قرار بگیرد.

رادان خاطرنشان کرد: باید در سال ۱۴۰۳ ما برای ارائه کارهای راهنمایی و رانندگی به سراغ مردم برویم نه اینکه مردم به سراغ ما بیایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها