سامانه بارشی عصر چهارشنبه از هرمزگان خارج می‌شود/ ورود سامانه جدید از جمعه به استان



معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان، با بیان این نکته که سامانه بارشی عصر چهارشنبه از هرمزگان خارج می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود که جمعه هفته جاری سامانه جدیدی وارد استان هرمزگان شود.

  

به گزارش صبح ساحل، کیانوش عارفی گفت: پیش‌بینی می‌شود بارندگی‌ها امروز سه‌شنبه پانزدهم اسفندماه در سطح استان هرمزگان تداوم داشته باشد.

وی، با بیان این نکته که در اغلب نقاط استان هرمزگان شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود، عنوان کرد: وقوع رعد و برق و رگبار به صورت پراکنده در سطح استان هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

معاون فنی هواشناسی، با اشاره به پیش‌بینی وقوع تگرگ و تندبادلحظه‌ای، خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی این سامانه بارشی در مناطق مرزی و شرقی استان هرمزگان است و بعد ازظهر چهارشنبه از شرق استان خارج خواهد شد.

عارفی، با بیان این نکته که مردم از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی پرهیز کنند، گفت: امروز عصر شاهد تقویت وزش بادهای شدید جنوب شرقی به ویژه محدوده دریای عمان و تنگه هرمز خواهیم بود.

وی ضمن تاکید بر پرهیز از تردد شناورهای سبک، صیادی و تفریحی، خاطرنشان کرد: بنادر و دریانوردی تمهیدات لازم برای ارتقاء ایمنی بنادر استان هرمزگان بیاندیشند.

معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود پس از اتمام فعالیت سامانه بارشی که هم‌اکنون بر استان هرمزگان حاکم است سامانه بارشی دیگری از روز جمعه هفته جاری وارد استان شود و تا اوایل هفته آینده نیز ادامه داشته باشد.

عارفی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود این سامانه جدید با تمرکز روی سطح استان هرمزگان و تنگه هرمز و دریای عمان فعال خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها