لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

شاهین ایسین جام قهرمانی را بالای سر برد



دیدار فینال لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان با حضور رئیس هیئت فوتبال استان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل،  دیدار فینال لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های استان با حضور قاسم رنجبریان ریئس و  اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال هرمزگان، محمد احمدی زاده رئیس هئیت فوتبال شهرستان بندرعباس و اعضای کمیته های مختلف هیئت فوتبال در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد و تیم شاهین ایسین با نتیجه سه بر یک تیم خلیج فارس بستانو را از پیش رو برداشت و جام قهرمانی را بالای سر برد.
در این دوره از مسابقات عمر محمدی از تیم خلیج فارس بستانو با به ثمر رساندن ۷ گل آقای گل لیگ دسته دوم فوتبال استان شد. قضاوت دیدار فینال بر عهده ایوب فرامرزی،  مهرداد باییزان،  نوید باستان،  محمد بیدخام بود و ناظر بازی هم ابراهیم احسان فر بود.
در پایان  این مسابقات و پس از ۴۱ بازی  دو تیم خلیج فارس بستانو و شاهین ایسین به دلیل صدرنشینی در دو گروه اول و دوم علاوه بر این که به فینال این مسابقات راه یافتند به جمع تیم های لیگ یکی استان هم پیوستند.
تیم های  هرنگ جوان  با سه امتیاز  و  آرمان کیان ساحل با ۶ امتیاز به  لیگ های شهرستان خود  سقوط کردند.
فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های با حضور ۱۰ تیم  برگزار شد و  در گروه شرق تیم های شاهین ایسین،  برزگر دمشهر،  آرمان کیان ساحل،  یاران یونس رامین حاجی آباد و رگبار خراجی رودان و در گروه غرب تیم های خلیج فارس بوستانو، هرنگ جوان بستک،  شهاب سوزا قشم، نایبند بندرعباس و اتحاد گاومیری با هم رقابت کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها