افزایش سقف برداشت از خودپردازها در انتظار تایید بانک مرکزی



نیمه دوم اسفند ماه 1402 در حالی آغاز شد که هنوز خبری درخصوص افزایش سقف برداشت از عابربانک ها در ایام نوروز از سوی بانک مرکزی اعلام نشده است.

  

به گزارش صبح ساحل به نقل از به گزارش رکنا، نیمه دوم اسفند ماه سال گذشته به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز بانک مرکزی اعلام کرد که از 20 اسفند تا 17 فروردین تمامی بانک‌ ها مجاز هستند سقف برداشت پول از خودپردازها را از 200 هزار تومان به 500 هزار تومان افزایش دهند، اما امسال هنوز خبری از سوی بانک مرکزی مبنی بر افزایش سقف برداشت از عابربانک ها اعلام نشده است.

محمدرضا جمشیدی، دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی در این خصوص گفت: افزایش سقف برداشت از عابربانک ها معمولا نیمه دوم اسفند ماه اعلام می شود، اما هنوز در این خصوص بخشنامه ای از سوی بانک مرکزی ابلاغ نشده است.

وی افزود: این احتمال وجود دارد که بانک مرکزی برای سهولت کار مردم سقف برداشت پول از خودپردازها را افزایش دهد.

گفتنی است، سال گذشته در آستانه ایام نوروز مهمترین مشکل مردم عدم پول نقد در عابربانک‌ ها و خودپردازها بود که دلیل آن نیز از سوی بانک مرکزی رکورد تراکنش‌ های مالی در آن روزها اعلام شد. کمبود اسکناس و خالی بودن عابربانک‌ ها آن هم در آستانه تعطیلات مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرد و برخی از مردم با مراجعه به چندین عابربانک موفق به اخذ پول نقد نشدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها