با هدف تقویت ناوگان اورژانس استان؛

پنج دستگاه آمبولانس جدید اضافه شد



رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در آستانه نوروز، پنج دستگاه آمبولانس جدید به ارزش ۴۱۹ میلیارد ریال برای تقویت به ناوگان اورژانس استان اختصاص یافت.

 

به گزارش صبح ساحل، غلامعلی جاودان اظهار کرد: یک دستگاه آمبولانس «تویوتاهایس مدل ۲۰۲۳» به ارزش ۸۰ میلیارد ریال اهدایی سازمان جهانی بهداشت به اورژانس استان تحویل شد تا در شهرستان بندرلنگه مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: همچنین یک دستگاه آمبولانس «بنز ۳۱۵ مدل ۲۰۲۳»، اهدایی امورپناهندگان سازمان ملل به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به پایگاه اورژانس جاده ای جکدان جاسک تحویل شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: همچنین یک دستگاه آمبولانس «تویوتا هایس مدل ۲۰۲۳» اهدایی خیران به ارزش ۲۹ میلیارد ریال طی روزهای آینده به یکی از مراکز جامع سلامت شهرستان میناب اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه ۲ دستگاه آمبولانس دیگر نیز در روزهای آینده به ناوگان اورژانس استان اضافه می شود، تصریح کرد: یکی از آمبولانس‌ها «تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴» به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال که مقرر است به انجام خدمات دهی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) جاسک بپردازد و آمبولانس بعدی «تویوتاهایس مدل ۲۰۲۳» به ارزش ۹۰ میلیارد ریال که در نظر است به مرکز خدمات جامع سلامت کلاهی میناب اختصاص می یابد.

جاودان، از اقدام موثر سازمان جهانی بهداشت و امورپناهندگان سازمان ملل در اهدای آمبولانس به هرمزگان قدردانی کرد و افزود: اهدای این آمبولانس ها با مساعدت و حمایت وزارت بهداشت در جهت تامین نیازهای بهداشتی استان هرمزگان انجام شد که نقش مهمی در تقویت ناوگان اورژانس استان هرمزگان دارد.

وی با بیان اینکه حضور خیران در عرصه سلامت، مایه قوت قلب و دلگرمی است، گفت: بدون شک، مشارکت و همراهی خیران در تامین نیازهای بخش بهداشت و درمان، نقشی حیاتی در ارتقای سطح سلامت جامعه ایفا می کند و هدیه ارزشمند اهدای آمبولانس، نقش بسزایی در ارائه خدمات اورژانس و نجات جان بیماران در مناطق محروم خواهد داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها