وزیر راه و شهرسازی:

خطاهای انسانی و خواب آلودگی بیشترین دلیل فوتی‌های ناشی از سانحه رانندگی



وزیر راه و شهرسازی گفت: بیشترین دلیل فوتی‌های ناشی از سانحه رانندگی مربوط به خطاهای انسانی و خواب آلودگی رانندگان بوده است .

      

به گزارش صبح ساحل،  مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جلسه بررسی عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه سفرهای نوروزی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه‌خیز در کشور اظهار کرد: با تأکید رئیس جمهور یک کشته نیز برای کشور زیاد است، بنابراین در سال جدید 725 نقطه حادثه‌خیز در کشور با همکاری پلیس و مجموعه دولت برطرف شده و با دستور رییس‌جمهور این امر ادامه‌دار است.

             

وی با بیان اینکه از طریق طرح مولدسازی گامی مهم در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های کشور انجام خواهد شد، تصریح کرد: مسوولیت شورای ترافیک در استان بر عهده استانداران بوده و در سال جدید نیز تمامی استانداران در استان‌های کشور از طریق مولدسازی نقاط حادثه‌خیز را برطرف می‌کنند.

    

وزیر راه و شهرسازی یکی از علت‌های تصادفات را خطاهای انسانی دانست و گفت: در این مدت بیشترین دلیل فوتی‌های ناشی از سانحه رانندگی مربوط به خطاهای انسانی و خواب آلودگی رانندگان بوده است لذا برنامه‌های انضباطی و تنبیهی خوبی را با مجموعه پلیس در نظر گرفتیم تا از سوانح رانندگی جلوگیری شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها