لب‌قند‌؛

حوادث نوروزی



تعطیلی رستوران

یک رستوران که اقدام به فروش چهارلیک به جای شیشلیک کرده بود به جرم کم فروشی از طرف بازرسان همیشه در صحنه مورد شناسایی قرار گرفته، به تعطیلی از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۷ شب در طول ایام تعطیلات نوروزی محکوم گردید!
  

بازگشت

خانواده‌ای که پس از حرکت از شهر خود و رسیدن به مقصد متوجه شده بودند که کلیه دارایی آن‌ها اعم از حقوق و عیدی به سبب پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس و مخارج خورد و خوراک در بین راه تمام شده و در شهر مقصد سفیل و سرگردان شده بودند، با کمک و مساعدت عده ای از خیرین و نیکوکاران به شهر خود بازگشتند!
  

ذوق‌زدگی

شخصی در ساعت ۹ صبح به علت ضعف شنوایی، قیمت یک عدد ماهی سفید را که از طرف فروشنده به «تومان» اعلام گردیده بود به «ریال» شنیده و بر اثر ذوق زدگی بیهوش گردید. نام برده با خوراندن آب قند و مالیدن پشت و کتف ها توسط کسبه محل در ساعت ۳ بعد از ظهر به هوش آمد و پس از تفهیم قیمت اصلی ماهی و توصیه برای خرید سمعک قوی تر به منزل برگردانده شد!
  

ترک بیمارستان

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد: چهار نفر اعضای یک خانواده که پس از خوردن غذا در یکی از رستوران های بین راهی در روز بیست و نهم اسفندماه راهی بیمارستان شده بودند، پس از بهبودی نسبی در روز ۱۴ فروردین ماه از بیمارستان مرخص و راهی شهر خود شدند!
  

 بیهوشی ممتد

بنا به گزارش خبرنگار ما از یکی از شهرها شخصی که پس از شنیدن صدای زنگ و باز کردن درب منزل با گروه بیست نفره ای از میهمانان نوروزی مواجه شده و از هوش رفته بود، پس از به هوش آمدن در بیمارستان و رویت صورت حساب مربوط به درمان خود، مجدداً بیهوش شد!                 
 « شادی »

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها