واکنش رییس کل بانک مرکزی به قیمت دلار:

این نرخ‌ها زودگذر است و به زودی کاهش می‌یابد



 در حالی که قیمت دلار پس از شدت گرفتن تنش‌های منطقه‌ای 65 هزار تومان را هم رد کرده بود اما امروز با ریزش ناگهانی به 63 هزار و 650 تومان رسید.

       

به گزارش صبح ساحل، شب گذشته رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد : بانک مرکزی در این نرخ هم مداخله می‌کند و این نرخ‌ها زودگذر است و به زودی کاهش می‌یابد و نرخی نیست که در بازار کالا نگرانی ایجاد کند.

نرخ طلا و سکه با ریزش قیمت ها در بازار نمایان شد؛ به طوریکه نرخ سکه امامی با کاهش 500 هزار تومان به کانال 41 میلیون تومان بازگشت. همچنین نرخ دلار به نقل از کانال های غیر رسمی به کانال 63 هزار تومان رسید.

در بازار امروز نرخ هر گرم طلای 18 عیار با 21 هزار تومان کاهش و با نرخ سه میلیون و 531 هزار تومان در بازار طلا معامله شد. سکه امامی با 517 هزار تومان کاهش به 41 میلیون و 639 هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه بهار آزادی با 385 هزار تومان کاهش به 39 میلیون و 300 هزار تومان رسید. نرخ نیم سکه و ربع سکه به ترتیب 25 میلیون و 260 هزار تومان و 15 میلیون و 340 هزار تومان در تابلو اعلان قیمت‌ها نمایان شد.


قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

نرخ دلار در سایت شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز بدون قیمت نمایان شد، اما در بازار آزاد و نقل از کانال های غیر رسمی اعلام نرخ ارز به قیمت 63.950 تومان قیمت گذاری شد. 



برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها