راه‌اندازی سامانه امدادرسانی به ناشنوایان در اورژانس ۱۱۵



رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از راه‌اندازی سامانه امدادرسانی به ناشنوایان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، حسین قاسمی اظهار کرد: در حال بیش از ۶۰۰ مددجوی کم شنوا و ناشنوا در استان هرمزگان وجود دارد که، با توجه به شرایط ویژه یشان، نیاز به توجه و خدمات تخصصی دارند.

وی افزود: در همین راستا اورژانس ۱۱۵ استان هرمزگان اقدام به راه اندازی سامانه پیامکی جهت ارائه خدمات درمانی اورژانسی، به مددجویان ناشنوا کرده است. 

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: اورژانس ۱۱۵ استان با همراهی اداره کل بهزیستی هرمزگان، اقدام به استخراج اطلاعات لازم، از قبیل، نام و نام خانوادگی، شماره تماس فردد ناشنوا، شماره تماس اضطراری، سابقه مشکلات پزشکی و آدرس مددخواهان ناشنوا و ثبت آن در اتوماسیون عملیات اورژانس ۱۱۵ کرده است. مددخواهان ناشنوا برای استفاده از خدمات اورژانس ۱۱۵ می توانند به سر شماره ۳۰۰۰۲۲۲۱۱۵، پیامک ارسال کرده و همکاران ما در مرکز پیام اورژانس به اطلاعات این عزیزان دسترسی داشته و متناسب با مشکل پزشکی آن‌ها، خدمات مشاوره‌ای و درمانی لازم را به آن‌ها ارائه خواهند کرد.

قاسمی اذعان کرد: شایان ذکراست صبح امروز، جلسه‌ای با حضور کارشناسان این مرکز در سازمان بهزیستی به منظور عملیاتی کردن این سامانه انجام و بر اطلاع رسانی جامع و آموزش لازم به تمام افراد جامعه هدف، تاکید شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور ارزیابی عملکرد و ارتقاء سطح کیفیت خدمات اورژانس ۱۱۵، این مرکز همزمان، اقدام به راه‌اندازی سامانه رضایت سنجی از مددخواهان کرده است، به منظور سنجش سطح رضایت گیرندگان خدمت، ۲۴ ساعت بعد از ارائه خدمات به مددخواهان؛ پیامکی از سر شماره ۳۰۰۰۲۲۲۱۱۵ برای آن‌ها ارسال خواهد شد و مددخواهان عزیز می‌توانند رضایت خود را از خدمتی که دریافت کرده‌اند از طریق ارسال گزینه‌های تعریف شده اعلام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها