۱۰۱ نفر در تعطیلات عید فطر کشته شدند



رئیس پلیس راهور کشور گفت: از ابتدای تعطیلات عید سعید فطر ۹۸ میلیون تردد در کشور به ثبت رسیده و متاسفانه ۱۰۱ نفر بر اثر تصادفات کشته شده‌اند.

               

به گزارش صبح ساحل، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور ناجا دقایقی پیش در حاشیه بازدید از آزادراه تهران_پردیس  درخصوص اوضاع ترافیکی محورهای منتهی به پایتخت، اظهار کرد: امروز ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در اخرین روز تعطیلات عید سعید فطر ترافیکی بسیار پرحجم را در ورودی‌های پایتخت شاهد هستیم.

              

رئیس پلیس راهور ناجا درخصوص تعداد جانباختگان تعطیلات عید سعید فطر در کشور، عنوان کرد: متاسفانه در ایام چند روزه تعطیلات عید سعید فطر ۱۰۱ نفر از هم‌وطنانمان در معابر شهری و جاده‌ها بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند.

        

وی گفت: از روز سه‌شنبه و ابتدای تعطیلات عید فطر تا ۸ صبح امروز طی اخرین آمار تردد شمارها بالای ۹۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در سراسر کشور به ثبت رسیده است.

                

حسینی افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز با ترافیک‌هایی بسیار پرحجم روبرو هستند و توصیه داریم هم‌وطنان مدیریت زمان سفر را در اولویت مسافرت خود قرار داده و در صورت الزامی نبودن بازگشت به کلانشهرها را به روزهای آینده موکول کنند، در غیر اینصورت بدون عجله و شتاب مسیر‌ها را طی کنند.

        

حسینی تاکید کرد: هرچند این آمار نسبت به زمان مشابه سال و تعطیلات عید فطر سال گذشته ۴۶ درصد کاهش داشته اما این تعداد کشته نیز باعث ناراحتی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها