با حضور دبیر هیئت فوتبال استان برگزار شد:

جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های فوتسال هرمزگان



نخستین جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاه های فوتسال در سال ۱۴۰۳  با حضور اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال ، محمد پیروانی ریئس کمیته فوتسال، مهدی ربیع پور مسئول برگزاری مسابقات و مدیران عامل باشگاه های فوتسال استان در محل سالن آموزش هیئت فوتبال استان برگزار شد.

      
به گزارش صبح ساحل، در ابتدای این جلسه اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال استان با اشاره به عملکرد سال گذشته کمیته فوتسال استان گفت:  روند پیشرفت فوتسال استان در فصل گذشته مثبت بوده و افزود: عملکرد باشگاه ها و لیگ های مختلف استان  ازسطح بسیار بالایی در بین استان های کشور برخوردار است ورشته فوتسال در استان هرمزگان شرایط مطلوبی دارد.
معماری بیان کرد: فوتسال درجذب وجلب هوادار دراستان موفق عمل کرده است، به طوری که در فصل گذشته از سوی احسان کامیابی دبیر سازمان لیگ فوتسال کشوراز هواداران پر شور این رشته در استان قدردانی شد.
وی  در رابطه باحضور اتباع کشور افغاستان در مسابقات فوتسال استان گفت: تیم های باشگاهی استان می توانند از سه اتباع کشور افغاستان در مسابقات استانی استفاده کنند، اما به صورت تیمی آن ها  نمی توانند در مسابقات استان شرکت کنند.
محمد پیروانی ریئس کمیته فوتسال استان از مدیران باشگاه ها به لحاظ همکاری و همراهی درطول برگزاری مسابقات فصل گذشته و مهدی ربیع پور مسئول برگزاری مسابقات در هماهنگی و برگزاری  مسابقات قدردانی کرد.
وی بیان داشت: مسابقات لیگ های برتر پایه در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید  در هر رده ای باحضور هشت تیم برگزار می شود و به صورت مجتمعی رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت.
پیروانی  عنوان کرد: سوت رقابت های فصل جدید فوتسال استان از چهارم تیرماه سال جاری به صدا در می آید.
ریئس کمیته فوتسال استان اظهار داشت: فستیوال فوتسال متولدین ۹۰- ۸۷ به میزبانی استان سیستان و بلوچستان از ۱۶ اردیبهشت ماه جاری به مدت پنج روز در زاهدان برگزار می شود و نماینده استان دراین مسابقات شرکت می کند.
همچنین المپیاد کیش کاپ انتخابی تیم ملی زیر ۲۳ سال در تیرماه به میزبانی تهران برگزار می شود که تیم فوتسال منتخب هیئت فوتبال با تمام قدرت در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
درادامه این جلسه، مدیران باشگاه ها نظرات خود را  پیرامون روند کلی برگزاری مسابقات و چگونگی شرکت تیم ها در فصل جدید بیان کردند ودبیر هیئت و ریئس کمیته فوتسال استان به سوال های آنان پاسخ دادند.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها