والیبال باشگاه‌های رویدر

 آکادمی خلیج فارس عنوان قهرمانی را کسب کرد



مسابقات والیبال رویدر با حضور ۸ تیم، آکادمی خلیج فارس، بندر پل، گوین، صدرا اسپورت، آکادمی نام آوران، هیئت والیبال رویدر، ساحل بندر خمیر و اتحاد در دو گروه چهار تیمی برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، در پایان این مسابقات تیم های آکادمی خلیج فارس و هیئت والیبال رویدر اول و دوم شدند. تیم های صدرا اسپورت و ساحل بندر خمیر به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

در این دوره تیم ها در دو گروه ۴ تیمی قرار گرفتند که تیم های صدرا اسپورت ، آکادمی خلیج فارس ، ساحل بندر خمیر و هیئت والیبال رویدر به مرحله نیمه راه یافتند.

تیم های هیئت والیبال رویدر و آکادمی خلیج فارس با پیروزی مقابل حریفان در مرحله نیمه نهایی به فینال این دوره رسیدند. دیدار فینال با حضور بی نظیر تماشاگران همراه بود و حس و حال خاصی را به این دیدار داده بود و پس از ۵ ست تلاش دو تیم در پایان با نتیجه سه بر دو به سود تیم آکادمی خلیج فارس به پایان رسید تا آکادمی خلیج فارس قهرمان این دوره از مسابقات لقب گیرد .

در پایان بهترین پاسور مهدی رحیمی از تیم آکادمی خلیج فارس ، بهترین دریافت کننده قدرتی یاسین برزین از هیئت والیبال رویدر ، بهترین مدافع روی تور محمد زیارتی از تیم آکادمی خلیج فارس ، بهترین پشت خط زن علیرضا رنجبری از تیم هیئت والیبال رویدر ، بهترین لیبرو ، محمد مهدی قاسمی از تیم آکادمی خلیج فارس و ارزشمند ترین بازیکن سهیل امیری از تیم آکادمی خلیج فارس به عنوان برترین های مسابقات معرفی شدند .

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها