۲۲۵ دستگاه کولرگازی به نیازمندان بشاگرد اهدا شد



رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) سردشت بشاگرد گفت: به مناسبت دهه کرامت این نهاد باهم‌افزایی و مشارکت بسیج سازندگی سپاه پاسداران، تعداد ۲۲۵ دستگاه کولرگازی به خانواده‌های نیازمندان بدون داشتن لوازم سرمایشی در منطقه محروم بشاگرد اهدا کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، ابراهیم ابراهیمی روز دوشنبه در حاشیه مراسم اهدای کولرهای گازی به نیازمندان بشاگرد اظهار کرد: ارزش هر دستگاه کولرگازی اهدا شده به نیازمندان ۲۰۰ میلیون ریال بوده که در مجموع مبلغ ۴۵ میلیارد ریال اعتبار به منظور تهیه این لوازم سرمایشی اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: از این میزان، ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع مالی کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از محل اعتبارات بسیج سازندگی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی برای خرید این کولرهای گازی هزینه شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) سردشت بشاگرد ادامه داد: تلاش‌مان بر این است که برای خدمت رسانی مطلوب‌تر به محرومان و اقشار نیازمند تحت حمایت این نهاد، از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در شهرستان بشاگرد و هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌ها، ارگان‌ها و خیران بهره ببریم و خدمات با کیفیت‌تر و اثربخش‌تری را به خانواده‌ تحت حمایت این نهاد ارائه کنیم.

شهرستان بشاگرد با ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است و از جمله مناطق کم برخوردار بوده که البته در سال‌های اخیر به‌ویژه در دولت سیزدهم گام‌های خوبی در جهت توسعه و عمران این منطقه به‌ویژه در حوزه راهسازی و آبرسانی برداشته شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها