لیگ مناطق فوتبال باشگاه‌های کشور نوجوانان

نوجوانان هرنگ مردانه جنگیدند اما لیگ برتری نشدند



تیم فوتبال نوجوانان هرنگ جوان بستک با کسب ۸ امتیاز به کار خود در مسابقات زیرگروه لیگ برتر نوجوانان کشور پایان داد.

 


به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال نوجوانان هرنگ جوان در مسابقات زیر گروه لیگ برتر نوجوانان کشور در زمین دوم گل گهر سیرجان با تیم های گل گل گهر سیرجان، وصال نوین شیراز، ایمان سبز شیراز و مس رفسنجان بازی کرد و با کسب دو برد و دو مساوی و ۸ امتیاز نتوانست به لیگ برتر نوجوانان کشور صعود کند و تنها موفق شد سهمیه زیرگروه لیگ برتر را برای هرمزگان حفظ کند.
نوجوانان هرنگ جوان بستک در نخستین بازی خودشان به مصاف تیم میزبان گل گهر سیرجان رفتند.‌ این بازی در پایان نود دقیقه یک یک به پایان رسید. برای هرنگ جوان بستک عبدالرحمن پژدم گلزنی کرد. در بازی دوم تیم هرنگ جوان با ایمان سبز شیراز بدون گل مساوی کرد.
نوجوانان هرنگ جوان بستک در بازی سوم خود با دو گل احسان براکوه ووعبدالرحمن پژدم موفق شد تیم وصال نوین شیراز را از پیش رو بردارد. تیم هرنگ جوان بستک در آخرین بازی مرحله نهایی لیگ مناطق کشور به دیدار مس رفسنجان رفت و با تک گل امیرعلی جلال پور این تیم را شکست داد.
نوجوانان هرنگ جوان که در این مسابقات مردانه جنگیدند در پایان با ۸ امتیاز و تنها دو امتیاز کمتر از گل گهر سیرجان میزبان موفق نشد به لیگ برتر صعود کنند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها